eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG › Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!v20g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: thomanos <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
    Date: Thu, 13 Aug 2009 05:43:12 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <0...@v...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 192.9.112.196
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: posting.google.com 1250167392 31591 127.0.0.1 (13 Aug 2009 12:43:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2009 12:43:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: v20g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=192.9.112.196;
    posting-account=DxwvAQoAAAB-wpPiSaGIyT5QI02MadfR
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; SunOS sun4u; en-US; rv:1.8.1.8) Gecko/20071019
    Firefox/2.0.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:602735
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam drobny problem a raczej dosc powazny.
    Zakupilem telewizor 40" firmy SAMSUNG niestety po miesiacu
    bezproblemowej pracy ulegl awarii.
    Po zgloszeniu sie do infolinii otrzymalem numer do serwisu w
    Warszawie z ktorym z kolei umowilem sie na odbior.
    Po prawie 2 tygodniach czekania serwis przyjechal po odbior.
    Do wymiany okazal sie caly panel LCD. Czekalem dwa tygonie po czym w
    piatek dostalem telefon od pracownika serwisu, ze nie bedzie mial jak
    mi przywiezc telewizora i najlepiej jakbym go sam odebral. Jechalem
    samochodem wiec wstepnie zgodzilem sie na odbior i poprosilem o
    wyslanie adresu na email.
    W poniedzialek zadzonilem do serwisu i poprosilem jednak o
    przywiezienie go ale otrzymalem termin za 1,5
    tygodnia.

    We wtorek rano jednak zdecydowalem sie go odebrac osobicie gdyz bylem
    samochodem dostawczym niedaleko serwisu.
    W serwisie pokwitowalem odbior i kazano mi zglosic sie do innego
    magazynu. W magazynie pracownik wydal mi zapakowany telewizor, nie
    bylo mozliwosci nawet spradzenia czy dziala.
    Spradzilem tylko numer s/n na opakowaniu i zapakowalem go do
    samochodu dostawczego w pozycji pionowej mocujac go tasma "power
    tape" by sie nie przesunal.
    Po wyjeciu go w domu okazalo sie ze ma wgniecenie z rozlaniem w lewym
    gornym rogu na panelu LCD.
    Na oryginalnym pudelku nie ma zadnych wgniecen i uszkodzen. Podczas
    wyciagania go z pudelka robilem to oczywiscie z jak najwieksza uwaga
    by go nie uszkodzic i wiem na 100% ze to nie ja go uszkodzilem.

    Zglosilem to od razu droga mailowa do serwisu a nastepnego dnia rano
    telefonicznie.
    Kazano mi dostarczyc telewizor do serwisu. Niestety po dostarczeniu go
    do serwisu pracownik ktory do mnie dzwonil twierdzil ze to ja go
    uszkodzilem wyciagajac go z pudelka.

    Co byscie zrobili na moim miejscu? Bardzo prosze o porade, gdyz
    telewizor kosztowal 2500 tys zlotych.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1