    From: d...@t...pl (Ber)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosba o pomoc - od ofiary - do ataku!
    Date: 2 Jun 2003 02:45:30 -0700

    Moja mama jest po rozwodzie i przebywa za granica, jej byly maz w
    miszkaniu stanowiacym wlasnosc wspolna, - w trakcie jest sprawa o
    podzial majatku.
    Jednak byly maz mojej mamy najrozniejszymi sposobami chcialby
    "wykolegowac" moja mame.

    Probuje roznych sztuczek - a to wymeldowania jej z mieszkania, a to
    wymiana zamkow, a to "znikanie" roznych rzeczy ktore sa ich wspolna
    wlasnoscia.

    Mama jest teraz w kraju ale mieszka u swojej siostry gdyz kiedy byla w
    ubieglym roku - jej byly maz tak jej dokuczal ze wyladowala w
    szpitalu.

    Moim zdaniem najlepsza obrona bylby atak -
    bo na razie ojczym tylko wymysla jakby tu dokuczyc mojej mamie.

    Mam wiec pytanie - o jakies zgodne z prawem dzialania ktore moglyby
    odwrocic ta sytuacje - tzn tak zeby ojczym zaczal sie obawiac , albo
    zeby mu zrobic jakies dokuczliwosci - przy ktorych bedzie czesc czasu
    musial poswiecic na obrone a nie tylko na atak??

    Moja mama jest glownym lokatorem , mieszkanie jest wlasnosciowe,
    ojczym jest na stale zameldowany i mieszkanie zostalo wykupione w
    trakcie malzenstwa, a sprawa o podzial majatku w toku - ale na razie
    na poczatku.

    Zastanawiam sie np. nad zamknieciem polowy mieszkania na klucz,
    ew. moze wynajecie tej czesci komus??
    to napewno zmniejszyloby przynajmniej luksus w jakim sie moj ojczym
    znajduje.

    Bede wdzieczny za wszelkie pomysly.
    pzdrv

    Dow