    From: "Wojtek" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prośba o informacj
    Date: 4 Oct 2004 22:21:20 +0200

    Witam.Od jakiegoś czasu zajmuję się pomaganiem ludziom uwikłanym w
    sekty.Ponieważ byłem swego czasu świadkiem Jehowy więc z oczywistych względów
    moja działalność dotyczy w szczególności tej sekty.Przeglądając strony
    internetowe natknąłem się na szereg informacji demaskujących jehowitów więc
    postanowiłem drukować niektóre interesujące artykuły (oczywiście za zgodą ich
    autorów) i dostarczać znajomym mi świadkom jak również ludziom będacych
    sympatykami ich religii.Reakcja ze strony przywódców lokalnego zboru zaskoczyła
    mnie totalnie,zagrozili mi sprawą sądową jeżeli nie przestanę tego
    robić.Podkreślam,że wszystko co robię to drukowanie artykułów z oficjalnych
    serwerów internetowych oraz ich rozpowszechnianie.Chciałbym uzyskać informację
    na temat stanu prawnego takiej działalności:Czy może ona podlegać jakimkolwiek
    sankcjom prawnym?Co można a czego nie można robić w tym temacie chcąc pozostać
    w zgodzie z prawem?Będę wdzięczny za wszelkie informacje.

    Pozdrawiam,
    Wojtek