  • Data: 2006-08-23 18:05:15
    Temat: Prośba dla brata - Kredyt ;-(
    Od: "InfoKrzys" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry,

    Jestem tutaj pierwszy raz więc jeśli coś źle piszę proszę na mnie nie
    krzyczeć ;-(

    CHodzi mo mojego brata. W 1998roku kupił na raty na okres 4lat jakiś
    komputer poprzez firme ratalną TransKredyt czy jakość tak.Spłacał chyba z
    6rat do czasu kiedy noga mu się podwinęła i stracił pracę. Do dziś żyje na
    granicy ubustwa... Od ok 3miesięcy do naszego domu ciągle wydzwania jakaś
    firma windykacujna z Poznania i straszy brata więxieniem jeśli nie zapłaci
    kredytu z odsetkami. Nas naprawdę na to nie stać mimo szczerej chęci aby to
    spłacać. Ostatnio w telewizji coś mówili o przedawnieniach kredytów i o
    firmach windykacyjnych ktore mimo iz kredyty sie przedawnily ciągle
    nachodzą ludzi. Wiem że dług powinno się spłacać ale niestety życie potrafi
    sprawić człowiekowi psikusa i nie wszystko jest tak jakby się chciało.
    Bardzo proszę o wszelką pomoc. Bedę bardzo wdzięczny.

    Proszę o odpowiedź na grupę lub prywatnie.

    Dziękuję, Krzysztof