  • 81. Data: 2009-08-25 13:28:57
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    PlaMa pisze:

    > W obozach? Gettach? Na cmentarzach? Na "odwykach"?

    Kwestia to rozważenia pod względem opłacalności ekonomicznej - osobiście
    wybrałbym rozwiązanie najtańsze. W końcu to i tak szłoby z pieniędzy
    podatników. A to czy mniej lub bardziej humanitarnie ma już drugorzędne
    znaczenie.
    | Wolność to nie to samo co dowolność - ksiądz Waldemar Chrostowski |
    | ZAJRZYJ TU: www.polskapartianarodowa.org |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 82. Data: 2009-08-25 13:30:34
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Homoseksualizm był, jest i będzie, nie jest to choroba, ale za to
    > naziolska indoktrynacja, że to "choroba" albo "dewiacja" może spowodować
    > poważne problemy psychiczne, jak jakiś biedak będzie się ukrywał i na
    > siłę na heteryka przerabiał.

    Ładne to co napisałeś, ale zmienisz zdanie jeśli dostaną oni całkowitą
    pełnię praw. Wtedy jak wyjdziesz z dziewczyną na ulicę to będziesz
    palcem wytykany. Na pewno tego chcesz?

  • 83. Data: 2009-08-25 13:33:55
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    PlaMa pisze:
    > I powinno się opowiadać jak to 80 lat temu żył pewien wspaniały pan co
    > ich za tą inność w obozach zamykał i gorąco zapewniać że to słuszne bo w
    > obronie "normalności". Najlepiej już ogolić dzieciaka na łyso, kupić
    > bejsbola i kazać lać pederastów, a co?

    Oj tak. To piękne co napisałeś;) Choć oczywiście wiem, że ironizujesz.
    Ja trochę też, nie jest wzorem do naśladowania facet co wybił tyle
    milionów ludzi.

  • 84. Data: 2009-08-25 13:35:58
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > on tylko dowodzi że normy obowiązujące dzisiaj nie są czymś obiektywnym
    > sa tylko forma umowy społecznej.
    >
    > Dzisiaj jest tak a za 50 lat będzie inaczej.

    Oczywiście. I dlatego póki homoseksualiści to mniejszość, to muszą
    zaakceptować zasady jakie dyktuje większość. Jak będzie ich więcej,
    wtedy to oni będą dyktować zasady - takie jest moim zdaniem wilcze prawo
    większości

  • 85. Data: 2009-08-25 13:38:16
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    PlaMa pisze:
    > Jeżeli ogłoszę publicznie że jestem homoseksualistą to nie będę musiał
    > płacić podatku? Skoro dewiant to nie obywatel...

    Będziesz musiał dlatego, że mamy tolerancyjne państwo;)

  • 86. Data: 2009-08-25 13:40:35
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    PlaMa pisze:

    > Skąd wiesz?

    A jak sobie to wyobrażasz. Musi dojść do zapłodnienia. A żeby doszło
    musi być plemnik i komórka jajowa. Skąd weźmiesz brakujące ogniwo w
    stosunku homoseksualnym?

  • 87. Data: 2009-08-25 13:42:51
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    SDD pisze:

    > 1. Zalegalizujmy pedofilie. Skoro bonobo moga, to czemu ludzie nie?

    Tak niedługo będzie, za jakieś 20 lat. To w skali całej ludzkości
    całkiem niedużo

    > To jest zachowanie, ktorego nie mozna uznac za normalne, gdyz jego
    > propagacja w dluzszej perspektywie zmierza do samounicestwienia gatunku!

    Posługujesz się logicznymi argumentami - dlatego tu przegrasz niestety.
    Ale zgadzam się z Tobą w 101%

  • 88. Data: 2009-08-25 13:43:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomaszek pisze:

    > Ładne to co napisałeś, ale zmienisz zdanie jeśli dostaną oni całkowitą
    > pełnię praw. Wtedy jak wyjdziesz z dziewczyną na ulicę to będziesz
    > palcem wytykany. Na pewno tego chcesz?

    Zaraz, to skoro ich jest aż tylu, że będą ci palcami na ulicy wytykać to
    czemu sobie ta większość geowska nie przegłosowała jeszcze super praw i
    przywilejów?

    Czy Ty może mieszkasz w gejowskim zagłębiu gdzie nie marne 5-8% a 50%
    gejów w polulacji? Wtedy faktycznie będzie Cię miał kto palcami wytykać.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 89. Data: 2009-08-25 13:48:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Tomaszek pisze:

> [...]
    > zaakceptować zasady jakie dyktuje większość. Jak będzie ich więcej,
    > wtedy to oni będą dyktować zasady - takie jest moim zdaniem wilcze prawo

    Bardzo zgrabny opis faszyzmy.
    Gratulacje!

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 90. Data: 2009-08-25 13:50:08
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Maddy pisze:
    > Czy Ty może mieszkasz w gejowskim zagłębiu gdzie nie marne 5-8% a 50%
    > gejów w polulacji? Wtedy faktycznie będzie Cię miał kto palcami wytykać.

    Mieszkam w Warszawie niestety i tu niestety już można ich spotkać na
    ulicy. W stosunku do osób o normalnej orientacji potrafią się zachowywać
    agresywnie. Już teraz. A więc antycypuję i pytam się: to co będzie dalej?