  • 41. Data: 2009-08-24 18:56:38
    Temat: Re: Propagowanie dewiacji !
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    games pisze:

    > Myslisz ze lesbijka moze zajsc w ciaze z druga jej podobna ?

    "Jajo o jajo?"
    "No nie przy sniadaniu!" ;)

    > Ciekawszym przypadkiem bylby facet z facetem.

    Kwestia stricte techniczna.

    > A tak powaznie to mowa jest o propagowaniu dewiacji wsrod najmlodszych
    > dzieci, dziecko w tym wieku jesli powinno cokolwiek wiedziec o Homo to
    > napewno to ze nie jest to zwiazek normalny i takich ludzi powinno sie
    > unikac.

    Bo można się zarazić? ROTFL

    [ciach]

    > Tak ciezko zrozumiec ze zwiazek Homo to dewiacja ? Wyglada ze Homo maja
    > zamiar negowac miliony lat ewolucji i udowadniac ze zwiazek Homo to cos
    > normalnego.

    Jeśli przez "normalny" rozumiesz "naturalny", a przez "naturalny" -
    "występujący w naturze", to jak najbardziej.

  • 42. Data: 2009-08-24 18:57:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > Margines spoleczny, biedota, itp. tez ma dzieci i jakos z difolta nikt ich
    > im nie odbiera.

    A już prędzej im należałoby prawo do dzieci odbierać.

  • 43. Data: 2009-08-24 18:58:23
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Osobnik nie musi się rozmnażać by być użyteczny i pożądany dla gatunku.
    > Wiesz jaki jest odsetek pszczół płodnych do niepłodnych?

    Hmmm - czyli uwazasz, ze pedaly ilesbijki do kamieniolomow?
    Moze masz i racje!

    Pozdrawiam
    SDD

  • 44. Data: 2009-08-24 18:59:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > To, ze toleruje wegetarian czy wegan znaczy dokladnie tyle, ze nie mam
    > ochoty, by do nich strzelano, czy tez na sile pasiono ich miesem. Niech
    > sobie jedza co chca i jak chca. Ale nie chcialbym, zeby np. robili wode z
    > mozgu mojemu dziecku, przez co bedzie sie ono nieodpowiednio odzywiac. Z
    > homoseksualizmem jest podobnie.

    Wodę z mózgu to ty już dawno masz zrobioną...

    Wegetarianizm to nie jest nieodpowiednie odżywianie.

  • 45. Data: 2009-08-24 19:02:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marek Dyjor pisze:

    > a może jednak wyrażajmy sie troszkę właściwiej, bo ktoś może cie nazwać
    > dewiantem za masturbacje albo za uprawianie seksu z żoną w innej pozycji
    > niż misjonarska lub za seks oralny z żoną żeby nie iść w totalny hard
    > core :)

    W niektórych krajach można surowym paragrafem za takie dewiacje oberwać ;)

    > Tak dzialania pewnych organizacji Gejowskich moga wkurzać podobnie jak
    > działania innych organizacji nastawionych na robienie wokól siebie
    > maksymalne dużego szumu. Powiedzmy wprost szkołą powinna uczyć o świecie
    > takim jaki jest, nie powinna jednak prowadzić jakiejkolwiek indokrynacji
    > czy to genderowej czy religijnej czy politycznej.

    W pełni się zgadzam, aczkolwiek edukacja powinna obejmować całość
    tematu, a nie tylko jej wycinek zaakceptowany przez Radę Obrońców Wiary
    i Moralności.

    Homoseksualizm był, jest i będzie, nie jest to choroba, ale za to
    naziolska indoktrynacja, że to "choroba" albo "dewiacja" może spowodować
    poważne problemy psychiczne, jak jakiś biedak będzie się ukrywał i na
    siłę na heteryka przerabiał.

  • 46. Data: 2009-08-24 19:04:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD pisze:

    > W warunkach swobodnego doboru partnerow?
    > Czy zabawiajac sie z osobnikiem tej samej plci unikaja jednoczesnie zblizen
    > z osobnikami plci przeciwnej?

    Przestań propagować biseksualizm ;)

  • 47. Data: 2009-08-24 19:06:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    games pisze:

    > W dupie byles i gowno widziles, znam doskonale zachowania zwierzat.

    Z własnego doświadczenia?

    > Zauwaz jedna roznice my nie jestesmy zwierzetami !

    Hmmm... Nie? A czym? Roślinami? No, może w twoim przypadku ;)

    > A jesli jestesmy to
    > chcemy zrobic wszystko zeby nimi nie byc !

    ROTFL

    > Zachowania Homo znane sa od
    > wiekow ale nie prowadza do przedluzenia gatunkow.

    A, czyli antykoncepcja tez jest "be"?

    > Jesli wiec nie prowadza do przedluzenia gatunku tym samym dla helisy DNA
    > sa bezuzyteczne dlatego od wiekow dewianci sa spychani na margines i
    > jesli przezyja tworza nowy gatunek.

    ROTFL

    > Czlowiek to nie szpony pazury i zeby ale mozg a ten wie doskonale ze do
    > Homop nie przedluza gatunku i nie prowadzi do jego rozwoju.

    Zupełnie jak heteryk stosujący antykoncepcję.

  • 48. Data: 2009-08-24 20:34:41
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > No. Podobnie jak np. wegetarianizm czy też saneczkarstwo wśród dorosłych.

    smiem twierdzic ze ani jedno ani drugie nie figurowalo na liscie chorob

    > Bo?

    bo trendy sa takie zeby je chronic przed owymi sprawami do 15 roku zycia,
    nieprawdaz?

    > Może się, drogie moherki, zdecydujcie - problemem są ciąże czy związki
    > bez możliwych ciąż?

    moherki? usmialem sie
    nie uwazam poprostu ze ciaze w wieku nastu lat powinny miec miejsce

    > Po drugie bredzisz - _rzetelna_ edukacja seksualna powoduje, że seks
    > przestaje być tabu i traci kuszący smak owocu zakazanego.

    wytlumacz to mlodym anglikom, pewnie cie posluchaja
    dorastales kiedys? od sensownej pogadanki ci sie odechciewalo w wieku
    lat 15? nie sadze

    > Problemy, o których piszesz, to konsekwencje BRAKU rzetelnej edukacji i
    > zrzucenia wszystko na barki tzw. ulicy oraz tandetnych filmów.

    w uk? wiesz jak tu wyglada (o wiele zbyt wczesna imho) edukacja seksualna
    dzieci czy tak sobie piszesz?

    > Protestować sobie może nawet przeciwko czerwonym skarpetkom - ale ten
    > naziolek usiłuje prawo naciągać.

    rozwaza co moze, jeszcze nic nie zrobil i pewnie nie zrobi wiec...

    > Poza tym od protestów jest inna grupa.

    mi to wyglada bardziej na material na prawo niz na prega

  • 49. Data: 2009-08-24 20:36:35
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Drogi ignorancie! Jak ktoś jest hetero, to żadna ilość
    > edukacji/propagowania/whatever homo z niego nie zrobi.
    >
    > Jeśli ty się boisz, że ktoś siebie na geja przerobi, to tylko oznacza,
    > że tłumisz własne homoseksualne skłonności.

    zupelnie nie dowiedzione, czynniki kulturowe i spoleczne nigdy nie zostaly
    uznane za nieistotne lub mniej istotne niz genetyczne i biologiczne w
    zadnych niezaleznych badaniach

  • 50. Data: 2009-08-24 20:37:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > Wegetarianizm to nie jest nieodpowiednie odżywianie.

    dla czlowieka?
    oczywiscie ze jest nieodpowiednie