    From: "Verkomp" <v...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Programowanie C#] Podobienstwo programu a legalnosc
    Date: Tue, 23 Oct 2007 18:41:42 +0200

    Witam. Nie wiem gdzie zapytac ... wiec zapytam tutaj :)

    Czy napisanie wlasnego programu komputerowego, ktory wyglada podobnie (nie
    identycznie) do innego oprogramowania jest dozwolone prawem ?

    Chodzi mi o np. kolejnosc ustawienia pol tekstowych na formatkach, ksztalt
    formatek, kolejnosc wprowadzania danych (imie, nazwisko, pesel, nip, etc)

    Interesuje mnie czy autor tego programu na ktorym sie wzoruje moze roscic
    jakies prawa etc.

    Pozdrawiam

    Arek