    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program komputerowy
    Date: Fri, 1 Jul 2005 22:46:05 +0200

    > Akurat womwimy o kwestii uczestnictwa agentow M$ a nalotach policji.
    > prosze o rozwiniecie watku. Bo P2P juz z nazwy jest kroespondecja pomiedzy
    > dwiema osobami. A zatem podlega tajemnicy korespondencji. Zatem zeby
    > podgladac p2p to trzeba miec najpierw podstawy.

    zalozylem ze monitoruje siec, a jak przekonali wlasciciela serwera czy
    Twojego admina to sprawa drugorzedna

    > Nie jest, bo nikt o tym nie wie PRZED nalotem.

    no i przy powyszym jest, nawet dla mnie a poczytaj archiwum to dowiesz sie
    jakie mam na ten temat zdanie.
    Watki maja po kilkaset postow, predko znajdziez :)

    > jak powazne? Jak to chcesz ustalic. Bo ze burak w mundurku mysli ze kazdy
    > to kryminalista to nie za mocna podstawa.

    nie, w momencie gdy przy monitorowaniu sieci np za zgoda admina ujza iz
    saciagasz pakiety ktor zawieraja szczatki np ms widnows xp

    > Zanim zniszczy drzwi to musi wolac posilki. A o tym sie juz szef
    > dowiaduje. A jak sprawa nabiera rozglosu to i szef szefa. I wtedy musi byc
    > wg przepisow i udoumentowane. Wiec niewpuszczenie ma sens.

    teoretycznie przy czynnosci nie cierpiacej zwloki moze sam zniszczyc, jednak
    jak pisalem nie wroze mu wtdy karioewry bowiem
    pewne jest ze takie przesykanie nie zopstanie zatwoerdozne, po prostu nie ma
    przeslanek co do tego, chyba ze walek zrobia

    przeczytaj dokladnie co napisalem.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"