  • Data: 2002-06-21 15:06:23
    Temat: Program dla notariuszy?
    Od: "ahs" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    znajomy notariusz szuka jakiegos rozwiazania ale nie udalo mi sie niczego
    takiego znalezc.
    Moze cos doradzicie? Chodzi o cos co bedzie wspomagac prowadzenie kancelarii
    notarialnej ale glownie o jakis system z szablonami umów, jakas ich baza,
    jak najwieksza automatyzacja calego procesu. Wiem, ze sa systemu pomagajace
    prowadzenie repetytorium i obliczanie taksy ale to nie calkiem to.

    Moze macie jakies doswiadczenia albo chcociaz namiary na takie systemy?
    Jakies ceny?

    Pzdr

    AHS