  • 1. Data: 2003-06-28 19:17:38
    Temat: Produkcja akoholu na wlasne potrzeby?
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    Hi
    Tak jak w temacie chcialbym wiedziec jak to wyglada w naszym prawie , czy
    mozna a jesli tak to tylko wino czy tez alkohole mocne . Sam co prawda nie
    pije :) ale padlo takie pytanie przy biesiadnym stole a ze ja mam tylko
    internet wiec padlo na mnie ze to ja zapytam

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-06-29 05:46:26
    Temat: Re: Produkcja akoholu na wlasne potrzeby?
    Od: "onsok" <onsok@wp_.pl>

    Div wrote:
    > Hi
    > Tak jak w temacie chcialbym wiedziec jak to wyglada w naszym prawie ,
    > czy mozna a jesli tak to tylko wino

    Na wlasne potrzeby wytworzone domowym sposobem i nie przeznaczone
    do obrotu mozesz.

    > czy tez alkohole mocne .

    wyroby spirytusowe ( pow.18 % ) - nie.
    --