  • 1. Data: 2005-06-28 09:29:39
    Temat: Proces kupna mieszkania
    Od: "KaLi" <salvat@spam_poczta.fm>

    Witam
    w niedlugim czasie stane sie posiadaczem mieszkania wlasnosciowego
    spoldzielczego. Na dzien dzisiejszy mam podpisana umowe przedwstepna.

    Chcialbym szanownych grupowiczow zapytac o porady jak przejsc bezpiecznie
    przez proces kupna tegoz mieszkania: np. jakie sa mozliwosci sprawdzenia,
    czy mieszkanie nie jest zadluzone, jakie dokumenty powienienem sprawdzic i
    inne tego typu klocki.

    No i drugie pytanie: podpisujac umowe kupna przed notariuszem powinienem
    dopilnowac, zeby wszyscy byli wymeldowani z tegoz mieszkania? Jak taki
    moment podpisywania umowy wyglada - gosc mi daje klucze do mieszkania, a ja
    mu pieniadze i sie rozchodzimy?

    Dziekuje z gory za wszelka pomoc,
    KaLi