  • 1. Data: 2005-06-28 07:00:37
    Temat: Re: Urop na 1/2 etatu przy zmianie z 1/1 w ciagu roku
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "wojciech" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d9qr12$4db$1@news.onet.pl...
    > Pracuje w firmie od lutego na 1/2 etatu miedzy styczniem a lutym
    pracowalem
    > na caly etat. moje pytanie jest następujące:
    >
    > 2. 2*2,16=4,32 /to na cały etat przypadający urlop miedzy styczniem a
    lutym/
    > + 10*2,16*1/2=10,8 /to na pół etatu miedzy marzec a grudzien/ razem 15,12
    > =16 dni
    >
    > dodam ze z urlopu w miesiącach na których byłem na cały etat nie
    korzystałem
    > stąd tez takie moje wyliczenie.

    Tak, 16 dni. Zresztą jakbyś wykorzystał, to nadal byłoby to 16 :-)
    Chyba że ten cały etat to inna firma, wtedy oczywiście nie liczą się te 2
    miesiące, tylko okres marzec-grudzień, i byłoby to 11 dni.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 2. Data: 2005-06-28 07:31:40
    Temat: Urop na 1/2 etatu przy zmianie z 1/1 w ciagu roku
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    Pracuje w firmie od lutego na 1/2 etatu miedzy styczniem a lutym pracowalem
    na caly etat. moje pytanie jest następujące:
    1. czy urlopu mam 13 dni / 26*1/2/
    czy
[...]

    Z poważaniem
    Wojciech