    From: "Marcin [3M]" <m...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problemy z serwisem samochodowym, czyli jak mnie wytutkali.
    Date: Sat, 21 Jul 2007 22:26:38 +0200

    Witam.
    W październiku ub. roku skasowano mi tył wozu. Samochód trafił do
    autoryzowanego serwisu, naprawa była załatwiana bezgotówkowo. Wymieniona
    została klapa i liczne elementy z nią związane. Po pewnym czasie
    zorientowałem się, że serwis nie zainstalował mi w zamku bębenka, który w
    momencie oddania wozu do serwisu był (chodzi o element pozwalający na
    otwarcie zamka kluczykiem). Serwis tłumaczy, że zgodnie z "vin"-em takiego
    zamka być tam nie powinno. Sprawa jest o tyle istotna, że jest to auto "z
    kratką", a zamek zaczyna szwankować. Po jego awarii dostępu do bagażu
    praktycznie nie ma.
    Prawdopodobnie mogę dotrzeć do zdjęć od likwidatora (OC sprawcy), na których
    zamek powinien być widoczny. Podobnie, jak na zdjęciach mojego
    ubezpieczyciela (zrobione przy zawieraniu AC).
    Czy ktoś się orientuje, jak wyglądają sznase na "wywalczenie" zamontowania
    bembenka?
    Pozdrawiam
    Marcin [3M]