eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z serwisem samochodowym, czyli jak mnie wytutkali.Problemy z serwisem samochodowym, czyli jak mnie wytutkali.
  • Data: 2007-07-21 20:26:38
    Temat: Problemy z serwisem samochodowym, czyli jak mnie wytutkali.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam.
    W październiku ub. roku skasowano mi tył wozu. Samochód trafił do
    autoryzowanego serwisu, naprawa była załatwiana bezgotówkowo. Wymieniona
    została klapa i liczne elementy z nią związane. Po pewnym czasie
    zorientowałem się, że serwis nie zainstalował mi w zamku bębenka, który w
    momencie oddania wozu do serwisu był (chodzi o element pozwalający na
    otwarcie zamka kluczykiem). Serwis tłumaczy, że zgodnie z "vin"-em takiego
    zamka być tam nie powinno. Sprawa jest o tyle istotna, że jest to auto "z
    kratką", a zamek zaczyna szwankować. Po jego awarii dostępu do bagażu
    praktycznie nie ma.
    Prawdopodobnie mogę dotrzeć do zdjęć od likwidatora (OC sprawcy), na których
    zamek powinien być widoczny. Podobnie, jak na zdjęciach mojego
    ubezpieczyciela (zrobione przy zawieraniu AC).
    Czy ktoś się orientuje, jak wyglądają sznase na "wywalczenie" zamontowania
    bembenka?
    Pozdrawiam
    Marcin [3M]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1