eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z odstąpieniem od umowy Net24. › Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.lublin.p
    l!not-for-mail
    From: OMSON <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
    Date: Tue, 08 Jul 2008 14:33:50 +0200
    Organization: lubman
    Lines: 39
    Message-ID: <g4vmus$qgd$1@news.lublin.pl>
    NNTP-Posting-Host: bibl-212-182-77-137.umcs.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.lublin.pl 1215520540 27149 212.182.77.137 (8 Jul 2008 12:35:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Jul 2008 12:35:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.14 (Windows/20080421)
    X-Antivirus: avast! (VPS 080707-0, 2008-07-07), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:542421
    [ ukryj nagłówki ]

    Z końcem czerwca tego roku skończył mi się roczny okres promocyjny na
    usługę Net24 1Mb/s i zgodnie z umową poinformowałem firmę Netia o
    rezygnacji z usługi na 15 dni przed wygaśnięciem promocji (wg umowy min
    10 dni). Wysłałem rezygnacje faksem oraz asekuracyjnie zadzwoniłem do
    ich siedziby zapytać sie czy faks otrzymali - konsultant sprawdził, że
    doszedł ale musi być z podpisem mojej mamy ponieważ ona jest
    właścicielem usługi (net stał na moja mame ponieważ to ona jest
    abonentem TPSA i na linii TPSA usługa Net24 była świadczona). Wysłałem
    tego samego dnia następny faks z podpisem mamy i jak poprzednio
    upewniłem się, że doszedł. Wszystko ok - ale nie otrzymałem żadnego
    potwierdzenia e-mail czy zwykłą pocztą (pomimo prośby w faksie), że
    rezygnacja została uznana pomimo zapewnień konsultanta. W tym momencie
    mam już drugą fakturę za usługę z tym, że poza promocją a więc 2x
    droższą. Do tej pory przeprowadziłem już kilka rozmów z konsultantami,
    moja mama potwierdzała u nich swoja identyfikacje w rozmowie tel - miała
    być wysłana korekta do faktury (jeszcze za czasów tej pierwszej jaka
    przyszła) oraz przeprosiny. Dwa dni potem zadzwonił konsultant do mojej
    mamy i do nowa zaczął wałkować problem podpisu na faksie (jakby celowo
    wybierali zawsze ten pierwszy, który wysłałem z własnym podpisem i po
    zwróceniu uwagi w cudowny sposób odnalazł ten drugi) - mama poirytowana
    powiedziała, ze chce abym ja rozmawiał w tej sprawie. Tylko, że mnie
    zaczyna brakować już cierpliwości do walki z taką biurokracja...
    Co powinienem zrobić obecnie - przychodzi mi do głowy tylko rozmowa z
    wyższą kadrą - nie chce mi się słuchać słodkiego pierdzenia następnej
    konsultantki/konsultanta.
    Jakie konsekwencje prawne mogą mnie spotkać (a w zasadzie moją mamę)
    jeśli oleje faktury od Netii i cała sprawę?

    Proszę o rady jak z nimi postępować (na pewno nie ja pierwszy mam
    podobne problemy).

    Pzdr, OMSON

    P.S. Wszystkie należności zawsze skrupulatnie regulowałem ze swojego konta.
    --
    Pesymista widzi ciemny tunel.
    Optymista widzi światełko w tunelu.
    Realista widzi światło nadjeżdżającego pociągu.
    Maszynista widzi trzech kretynów na torach.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1