  • Data: 2008-07-09 12:50:05
    Temat: Re: Problemy z odstąpieniem od umowy Net24.
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Trych" <gg:2200099@mail.pl> napisał w wiadomości
    news:g525fr$sdk$1@news.onet.pl...

    > Znajomy majac neostrade, zrezygnowal bo sie umowa skonczyla i podpisal
    > nowa - nie przedluzyl, tylko podpisal nowa:) po DWOCH miesiacach dzwoni do
    > mnie ze cos mu nie dziala, zeby zerknac na urzadzenia. Po sprawdzeniu itp,
    > telefonie do tepsy, okazalo sie ze odcieli mu dostep do sieci, bo przeciez
    > zrezygnowal z umowy, a o nowej nikt nic nie wie:) trzeba bylo jechac z
    > papierami itp, udowodnic, ze jednak juz dwa miesiace kasuja za nowa usluge
    > itp...

    Zmieniali system. Ja też miałem kłopoty. U mnie działała umowa, a rachunki
    przychodziły jakby zakończyła się. Z papierami nie wozilem się, ale
    powoływałem się na nie. Muszę przyznać, że zadziałali szybko, bo już
    czwartego dnia dostałem kwit uznający moje wywody. Najgorsze jest to, że
    przy pierwszym wysokim rachunku opieprzyłem domowników, że za dużo gadają
    przez telefon /nie analizowałem rachunku/. Dopiero przy drugim kapnąłem się
    co jest grane. Mam teraz przez jakiś czas przechlapane w domu :-)
    --
    Maluch