  • 11. Data: 2010-04-27 19:11:27
    Temat: Re: Problemy z mbankiem - dwukrotnie naliczone transakcje.
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-04-16 18:25, Rafal M pisze:

    > Wg mBanku kazda tranzakcja potwierdzona PINem jest wykonana przez
    > wlasciciela karty.

    A w jakim banku nie?

  • 12. Data: 2010-04-28 06:45:51
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    CUT pisze:

    > A w jakim banku nie?

    Są karty, gdzie transakcje zatwierdzasz podpisem... Np karta Inteligo ma
    taką właściwość, oraz karty wypukłe bez chipu.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 13. Data: 2010-04-29 20:22:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Apr 2010, Krzysiek wrote:

    > MBank jak już wspomniałem przesłał mi kopie transakcji
    > kartowych, więc rozumiem że próbują się wypiąć, ponieważ mają czarno na
    > białym.

    Przepraszam Cię bardzo, że tak wykorzystuję Twoją - chyba bardziej:

    > Kwoty nie są wielkie

    ...irytującą niż niebezpieczną finansowo sytuację, ale jako że co
    rusz bywa okazja do flejmu w którym pojawia się "lista zalet
    bezpieczenstwa" zakupów dokonywanych za pomocą kart, spytam gdzie
    są ci krzykacze od tezy "jak to dobrze robić zakupy kartą"
    i co by poradzili, szczególnie w kontekście nietracenia czasu
    i nerwów ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-04-29 20:28:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > bezpieczenstwa" zakupów dokonywanych za pomocą kart, spytam gdzie
    > są ci krzykacze od tezy "jak to dobrze robić zakupy kartą"

    Pewnie powiedzą - i będzie w tym sporo racji - że łatwiej jest zgubić
    gotówkę lub być okradzionym, niż zostać oszukanym w transakcji karcianej.

    --
    Liwiusz