  • Data: 2005-09-02 11:51:45
    Temat: Problem ze zmianą abonamentu w idei !!!
    Od: "PREEM" <z...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Napisałem o tym na forum pl.misc.telefonia.gsm
    ale wysyłam i tu bo może szybciej da mi ktoś odpowiedź

    Ludziska pomóżcie
    Jak pisałem pare dni temu nie moge zmienić planu taryfowego ( zmniejszyc )
    byłem u jednego faceta w punkcie sprzedaży idei przeczytał na umowę i
    powiedział że nic nie ma odnośnie zmniejszenia

    Zadzwoniłem więc ponownie pod *22 - no i znowu stara spiewka że niby brałem
    telefon po takiej cenie i przy takim planie taryfowym i że nie mozna
    zmniejszyć .

    Ludziska piszczie co robić , jacys prawnicy , UOKIK , Federacja
    konsumentów -

    jedno co wiem to na pewno nie podpiszę następnej umowy z ideą za takie
    kombinacje
    Ps. W razie potrzeby mogę przesłać skan aneksu .