-
1. Data: 2010-08-07 09:36:47
Temat: Problem z zakupionym towarem.
Od: CUT_INZ <C...@C...pl>
Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wyświetlacz.
Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedź, że
urządzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie
uszkodzenie nie podlega gwarancji.
No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania
domofonu.
Co z tym fantem można zrobić?
-
2. Data: 2010-08-07 09:50:42
Temat: Re: Problem z zakupionym towarem.
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
CUT_INZ pisze:
> Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wyświetlacz.
> Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedź, że
> urządzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie
> uszkodzenie nie podlega gwarancji.
>
> No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania
> domofonu.
>
> Co z tym fantem można zrobić?
Odpisać im jak wyżej.
-
3. Data: 2010-08-07 10:01:15
Temat: Re: Problem z zakupionym towarem.
Od: Ikselka <i...@g...pl>
Dnia Sat, 07 Aug 2010 11:36:47 +0200, CUT_INZ napisał(a):
> Kupiłem wideodomofon. Popracował kilka dni po czym padł wyświetlacz.
> Oddałem go do naprawy gwarancyjnej. Po tygodniu dostałem odpowiedź, że
> urządzenie zostało uszkodzone wskutek wyładowań atmosferycznych, a takie
> uszkodzenie nie podlega gwarancji.
>
> No wszystko spoko, tyle, że u mnie burzy nie było w okresie działania
> domofonu.
>
> Co z tym fantem można zrobić?
Pewnie były u tych, co naprawiali...
:-(((