  • 1. Data: 2006-11-09 14:32:06
    Temat: Problem z zakupem przez internet
    Od: toa <t...@g...pl>

    Witam
    Zakupilem u pewnego sprzedajacego(firmy) x sztuk jednego przedmiotu. Jak
    sie okazalo dostalem przesylka kurierem wiecej tych przedmiotów niz
    zamawialem (konkretnie 2 razy wiecej). Chcialem byc uczciwy wiec
    probowalem wyjasniac sprawe - dzwonilem, wysylalem maila - jednak
    bezskutecznie (nikt nie odpowiada). No i mam problem - co moge zrobic z
    tymi przedmiotami, ktore otrzymalem.

    W praktyce nie zaplacilem za dodatkowa ilosc wiec chyba nie sa moje. I
    teraz pytania: czy moge te przedmioty zatrzymac? Jesli nie to w jaki
    sposob moge sprzedajacego zmusic aby zabral je, bo prawde mowiac zajmuja
    troche miejsca a trzymanie ich w domu jest bez sensu (zajmuja sporo
    miejsca).
    Czy jesli je np wyrzuce to sprzedajacy moze potem mnie scigac i zadac
    wymagac zaplaty za te towary?
    Jesli to ma znaczenie to przedmioty sa warte kilkaset zl.

    Pozdrawiam
    toa

  • 2. Data: 2006-11-09 17:33:31
    Temat: Re: Problem z zakupem przez internet
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    toa wrote:

    > bezskutecznie (nikt nie odpowiada). No i mam problem - co moge zrobic z
    > tymi przedmiotami, ktore otrzymalem.

    Zatrzymaj :)

    > W praktyce nie zaplacilem za dodatkowa ilosc wiec chyba nie sa moje. I

    A może to była promocja, hmm?

> [...]
    > sposob moge sprzedajacego zmusic aby zabral je, bo prawde mowiac zajmuja
    > troche miejsca a trzymanie ich w domu jest bez sensu (zajmuja sporo

    Jeśli już koniecznie musisz, to zacznij naliczać opłaty za magazynowanie ;)

    A jak zajmują miejsce - sprzedaj po cenie kupna (lub po cenieniższej o
    naliczone opłaty za magazynowanie). Jakby tamten się czepiał, zawsze
    możesz mu przesłać kasę.

    > Czy jesli je np wyrzuce to sprzedajacy moze potem mnie scigac i zadac
    > wymagac zaplaty za te towary?

    Ścigać zawsze może, pytanie czy skutecznie.

    > Jesli to ma znaczenie to przedmioty sa warte kilkaset zl.

    A co to konkretnie za przedmioty? Może ktoś kupi? ;)