  • Date: Thu, 09 Nov 2006 18:33:31 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Problem z zakupem przez internet

    toa wrote:

    > bezskutecznie (nikt nie odpowiada). No i mam problem - co moge zrobic z
    > tymi przedmiotami, ktore otrzymalem.

    Zatrzymaj :)

    > W praktyce nie zaplacilem za dodatkowa ilosc wiec chyba nie sa moje. I

    A może to była promocja, hmm?

    > teraz pytania: czy moge te przedmioty zatrzymac? Jesli nie to w jaki
    > sposob moge sprzedajacego zmusic aby zabral je, bo prawde mowiac zajmuja
    > troche miejsca a trzymanie ich w domu jest bez sensu (zajmuja sporo
    > miejsca).

    Jeśli już koniecznie musisz, to zacznij naliczać opłaty za magazynowanie ;)

    A jak zajmują miejsce - sprzedaj po cenie kupna (lub po cenieniższej o
    naliczone opłaty za magazynowanie). Jakby tamten się czepiał, zawsze
    możesz mu przesłać kasę.

    > Czy jesli je np wyrzuce to sprzedajacy moze potem mnie scigac i zadac
    > wymagac zaplaty za te towary?

    Ścigać zawsze może, pytanie czy skutecznie.

    > Jesli to ma znaczenie to przedmioty sa warte kilkaset zl.

    A co to konkretnie za przedmioty? Może ktoś kupi? ;)