    From: toa <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z zakupem przez internet
    Date: Thu, 09 Nov 2006 15:32:06 +0100

    Witam
    Zakupilem u pewnego sprzedajacego(firmy) x sztuk jednego przedmiotu. Jak
    sie okazalo dostalem przesylka kurierem wiecej tych przedmiotów niz
    zamawialem (konkretnie 2 razy wiecej). Chcialem byc uczciwy wiec
    probowalem wyjasniac sprawe - dzwonilem, wysylalem maila - jednak
    bezskutecznie (nikt nie odpowiada). No i mam problem - co moge zrobic z
    tymi przedmiotami, ktore otrzymalem.

    W praktyce nie zaplacilem za dodatkowa ilosc wiec chyba nie sa moje. I
    teraz pytania: czy moge te przedmioty zatrzymac? Jesli nie to w jaki
    sposob moge sprzedajacego zmusic aby zabral je, bo prawde mowiac zajmuja
    troche miejsca a trzymanie ich w domu jest bez sensu (zajmuja sporo
    miejsca).
    Czy jesli je np wyrzuce to sprzedajacy moze potem mnie scigac i zadac
    wymagac zaplaty za te towary?
    Jesli to ma znaczenie to przedmioty sa warte kilkaset zl.

    Pozdrawiam
    toa