    From: "frank drebin" <b...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z windykacją
    Date: Fri, 8 Oct 2010 17:50:24 +0200

    Witam

    Dzisiaj dostałem pismo od jakiegoś KGPN, że przejęli od Link4 sprawę do
    windykacji, na kwotę 280 zł za jakieś niezapłacone OC.

    Niby proste i logiczne ale problem w tym, że nigdy nie byłem klientem Link4.

    Dzwonię sobie pod podany numer windykatora i dowiaduję się, że nie
    zapłaciłem kiedyś OC
    za opla vectrę.
    Tłumaczę babie, że nigdy nie miałem vectry ani nie byłem klientem L4, nigdy
    nie
    dostałem żadnego pisma o niezapłaceniu OC od L4 i że jedynie adres domowy
    wraz z imieniem i nazwiskiem
    się zgadza a ona twierdzi, że w takim razie ktoś się za mnie podał do
    ubezpieczenia i widocznie ma umowę kupna wraz z moim nazwiskiem.

    Pytam kobietę jak można na słowo ubezpieczyć samochód i jaki jest sens
    takiego ubezpieczenia?
    Przecież bez mojego dowodu osobistego nie da się takiego auta zarejestrować.
    Oczywiście nie wie ale muszę zapłacić zaległość.

    Mówię że nic nie będę płacił ani nie będę udowadniał że nie jestem
    wielbłądem i niech to kobieta wyjaśni, a ona że w takim razie będę miał
    problem.

    Zadzwoniłem do L4 a oni mają to w d... i przełączali mnie tylko do kolejnych
    ważniaków.
    Ostatni, jak się okazało, przełączył mnie do windykatora (owa kancelaria
    KGPN), który powiedział (niedosłownie) że ma mnie w d..., bo on ma nakaz
    windykacji od L4 i tylko to jest ważne.
    Od wszystkiego umywają ręce i każą zgłosić na policję, że ktoś
    posługuje się moimi danymi.
    No i oczywiście wizyta na policji nie zwalnia mnie z musu zapłacenia
    należności.

    Powiedzcie proszę, iść na policję?
    I co zgłosić? Że ponoć ktoś się posłużył moimi danymi do ubezpieczenia?
    Przecież to śmieszne.
    Dla mnie to próba naciągnięcia mnie przez Link4

    Poradźcie coś proszę

    Z powodu braku jakiejkolwiek weryfikacji klientów w L4, stracę kilka godzin
    na policji i cholera wie co załatwię.