eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z serwisemProblem z serwisem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!
    atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bartek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z serwisem
    Date: Fri, 9 Nov 2007 17:03:03 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <fh20m2$o1o$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: dnn177.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1194624514 24632 83.24.95.177 (9 Nov 2007 16:08:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 9 Nov 2007 16:08:34 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:496665
    [ ukryj nagłówki ]

    Problem jakich pewnie wiele. Oddałem do naprawy pogwarancyjnej aparat foto.
    Zatarł się mechanizm silniczka na skutek piasku w obudowie. Gość prowadzący
    serwis od początku wiedział, w czym rzecz, co mam udokumentowane rozmowami
    mailowymi oraz na gadu-gadu (znał stan przedmiotu - wiedział o piasku).
    Wymienił silnik, pobrał standardową opłatę za tę usługę poczym doliczył 50
    zł za czyszczenie wnętrza. Po 2 tygodniach awaria się ponowiła. Oddałem wiec
    ponownie aparat. Mało tego, że "naprawia" go od miesiąca, to teraz
    stwierdził że czeka na ekspertyzę prawną czy przypadkiem nie muszę płacić za
    powtórną naprawę, gdyż silnik się zatarł na skutek ... piasku w aparacie,
    którego szanowny fachman nie raczył usunąć przy 1-szej naprawie. Pachnie mi
    to wyłudzeniem. Jakie kroki podjąć. Dogadać się z gościem nie idzie - to ten
    z tych co wiedzą wszystko lepiej. Jak mu zasugerowałem, że mnie nic nie
    interesuje i mam otrzymać aparat sprawny bez płacenia to stwierdził że mu
    groźę i idzie na policję. Meritum sprawy - moje pytania

    1) czy pobieranie dwóch opłat za TĄ SAMĄ NAPRAWĘ na skutek ewidentnego
    zaniedbania ze strony serwisu jest dozwolone,
    2) czy jest to forma wyłudzenia?
    3) Policja czy sąd cywilny. Jeśli ten drugi - jaka podstawa prawna. Czy
    rządać naprawy aparatu, zadośćuczynienia czy raczej zwrotu kosztów?

    Dziękuję bardzo za pomoc !!!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1