  • 31. Data: 2006-02-23 14:50:15
    Temat: Re: Problem z pracodawcą - zwolnienie lekarskie a nakaz sądowy
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Idąc Twoją myslą, jeżeli w pakiecie jest mieszkanie uzyczone pracownikowi czy
    opłacane przez firmę, to na okres choroby
    pracownik powinien wyprowadzić siebie i swoją rodzinę??
    Zwróc też uwagę, że przedmioty w rodzaju samochodu, komputera czy telefonu częstokroć
    nie są własnością firmy, a są
    przykładowo w leasingu jedynie, opłacanym przez pracodawcę.
    I kto tu jest posiadaczem?
    JaC

  • 32. Data: 2006-02-23 16:02:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    666 napisał(a):
    > Idąc Twoją myslą, jeżeli w pakiecie jest mieszkanie uzyczone pracownikowi czy
    opłacane przez firmę, to na okres choroby
    > pracownik powinien wyprowadzić siebie i swoją rodzinę??

    Jak byś szedł moim tokiem rozumowania to wiedziałbyś że do mieszkania
    się tego bo nie stosuje bo nie jest narzędziem pracy.
    Natomiast jeśli stałbyś na gruncie poglądu że ma charakter socjalny to
    trzeba jednak odróżnić że również się od innych rzeczy, gdyż służy
    pracownikowi co do zasady nie w i do pracy, jak samochód, telefon,
    lapotp. Dodatkowo na mieszkanie zawiera się dodatkowa umowę najmu poza
    umowa o prace. Sprawa mieszkania uregulowana jest w ustawie z dnia 21
    czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów...

    Tak więc trzeba odróżniać pewne rzeczy i nie porównywać rzeczy
    nieporównywalnych.

    > Zwróc też uwagę, że przedmioty w rodzaju samochodu, komputera czy telefonu
    częstokroć nie są własnością firmy, a są
    > przykładowo w leasingu jedynie, opłacanym przez pracodawcę.
    > I kto tu jest posiadaczem?

    Jakim posiadaczem? I jaki sens ma to pytanie?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"