  • 1. Data: 2005-07-12 12:42:45
    Temat: Problem z odzyskaniem przedmiotu z naprawy
    Od: "Robert Michalak" <r...@t...pl>

    Witam

    4 miesiace temu uszkodzeniu w mojej firmie ulegl ploter. Polecono nam firme
    i oddalismy go do naprawy. Jednak do dnia dzisiejszego go nie odzyskalismy i
    nie mozemy go odzyskac.
    Od miesiaca wlasciciel warsztatu mowi ze juz jest prawie naprawiony, lecz w
    jednej z rozmow przyznal ze ploter w trakcie naprawy zostal popsuty jeszcze
    bardziej. Dzis minał ostateczny termin dostarczenia nam plotera jaki im
    dałem, jednak ani nie przywieziono mi plotera, ani Pan który go naprawia nie
    odpowiada na telefony.
    Czy istnieje mozliwość odebrania im mojego plotera i naprawy w innym
    warsztacie, a obciążenia ich kosztami naprawy uszkodzenia które oni
    spowodowali?

    W miedzyczasie w jednym z terminow ktore warsztat mi podal ze naprawi
    urzadzenie przyjalem zlecenie, Niestety nie dostarczono mi urzadzenia przez
    co musiałem zlecic je do wykonania innej firmie - czy moge warsztat obciażyć
    kosztami z tym związanymi?

    Czy macie jakiś pomysł jak rozwiązac problem z firmą bo czekanie już mi się
    znudziło!

    --

    Best Regards
    Robert Michalak

  • 2. Data: 2005-07-12 15:53:24
    Temat: Re: Problem z odzyskaniem przedmiotu z naprawy
    Od: "wwe" <...@...aa>

    > Czy macie jakiś pomysł jak rozwiązac problem z firmą bo czekanie już mi
    się
    > znudziło!

    jak jest jakaś umowa na papierze to do federacji obrony praw konsumenta

  • 3. Data: 2005-07-12 16:32:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wwe" <...@...aa> napisał w wiadomości
    > się
    >
    > jak jest jakaś umowa na papierze to do federacji obrony praw
    konsumenta

    Fajno, ale pytający nie jest konsumentem w rozumieniu stosownych ustaw.

  • 4. Data: 2005-07-12 16:34:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Michalak" <r...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:db0dtm$450$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Pytanie podstawowe, to czy masz na piśmie umowę z terminem. Jeśli masz,
    to możesz dochodzić na nich roszczeń. Ale raczej wartości nowego
    plotera, niż strat z tytułu jakiejś umowy, której nie wykonałeś. Choć
    nie wykluczam takiej możliwości, to będzie to kłopot i bardzo
    długotrwały proces w praktyce. Ja bym wezwał do wykonania usługi po czym
    dochodził na drodze sądowej wartości plotera.