    From: "Robert Michalak" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z odzyskaniem przedmiotu z naprawy
    Date: Tue, 12 Jul 2005 14:42:45 +0200

    Witam

    4 miesiace temu uszkodzeniu w mojej firmie ulegl ploter. Polecono nam firme
    i oddalismy go do naprawy. Jednak do dnia dzisiejszego go nie odzyskalismy i
    nie mozemy go odzyskac.
    Od miesiaca wlasciciel warsztatu mowi ze juz jest prawie naprawiony, lecz w
    jednej z rozmow przyznal ze ploter w trakcie naprawy zostal popsuty jeszcze
    bardziej. Dzis minał ostateczny termin dostarczenia nam plotera jaki im
    dałem, jednak ani nie przywieziono mi plotera, ani Pan który go naprawia nie
    odpowiada na telefony.
    Czy istnieje mozliwość odebrania im mojego plotera i naprawy w innym
    warsztacie, a obciążenia ich kosztami naprawy uszkodzenia które oni
    spowodowali?

    W miedzyczasie w jednym z terminow ktore warsztat mi podal ze naprawi
    urzadzenie przyjalem zlecenie, Niestety nie dostarczono mi urzadzenia przez
    co musiałem zlecic je do wykonania innej firmie - czy moge warsztat obciażyć
    kosztami z tym związanymi?

    Czy macie jakiś pomysł jak rozwiązac problem z firmą bo czekanie już mi się
    znudziło!

    --

    Best Regards
    Robert Michalak