  • Data: 2008-06-22 19:18:24
    Temat: Problem z odbiorem dyplomu
    Od: kots <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem, a raczej bylem studentem jednej z warszawskich uczelni (tryb
    zaoczny).
    Wszystko bylo ladnie do momentu zbierania podpisow na karty obiegowej.
    Okazalo sie ze jestem winny uczelni ok 1500 zlotych za cos co mialo
    podobno miejsce na 3 semestrze (z 7). Chodzilo o ile dobrze pamietam o
    przepisanie ocen z kilku przedmiotow (awans). Nikt wowczas nie
    poinformowal mnie o jakich kolwiek kosztach z tym zwiazanych - regulamin
    ogolnodostepny tez o tym nie wspominal.
    I tak sobie przechodzilem kolejne semestry w koncu obronilem prace
    dyplomowa. Tu pojawia sie moje pytanie czy uczelnia ma prawo, odemnie w
    tym momencie egzekwowac koszty z cos co mialo miesjce ok 2 lat temu?
    Nie mialem nidgy zadnego zawiadomienia (w jakiejkolwiek formie ze
    zalegam z w/w).

    pozdrawiam