  • 1. Data: 2007-02-24 13:34:38
    Temat: Problem z gwarantem
    Od: "Janek" <j...@p...wp>

    W połowie stycznia pisałem o moim problemie z gwarantem nie umiem teraz
    znaleźć tego tematu bo przeinstalowałem system itd.
    Krótkie przypomnienie:
    Kupiłem telefon w komisie który się wyłączył oddałem do naprawy na gwarancji
    a oni oddali go i orzekli że uległ uszkodzeniu z mojej winy. Po drugiej
    wizycie w komisie i zostawieniu telefonu wrócił wraz z zdjęciem na którym
    płyta jest lekko wygięta i to nibym wygięta z mojej winy.
    Po rozmowie z pewnym panem który miał z tym komisem taki sam problem.
    Wysłałem telefon do autoryzowanego serwisu w Warszawie i wrócił do mnie z
    opisem co jest uszkodzone - wygięta płyta oraz z stwierdzeniem, że
    uszkodzenie nie wynika z mojej winy. Mam to na piśmie już skserowałem, ta
    ekspertyza była na mój koszt.
    W poniedziałek mam zamiar iść z telefonem i tym kserem do komisu i oddać
    telefon tylko, że...
    Telefon kupiłem w październiku, od połowy grudnia do teraz nie mogę go
    użytkować bo lata po serwisach, a wszystko to jak wnioskuję przez komis
    który odmówił naprawy. W międzyczasie musiałem kupić inny telefon, dlatego
    najchętniej chciałbym zwrotu pieniędzy co mogę w tym celu zrobić?
    Nie znam się zbytnio na prawie ani na pisaniu pism, więc jakby ktoś mógł
    mnie poratować jakimś wzorem albo krótkim pisemkiem w tej sprawie. Będę
    bardzo wdzięczny

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-25 09:25:36
    Temat: Re: Problem z gwarantem
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    moze udaj sie do Urzędu ochrony konkurencj i konsumenta
    na www.uokik.gov.pl/ znajdziesz adres