eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarantem › Problem z gwarantem
  • Data: 2007-02-24 13:34:38
    Temat: Problem z gwarantem
    Od: "Janek" <j...@p...wp> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W połowie stycznia pisałem o moim problemie z gwarantem nie umiem teraz
    znaleźć tego tematu bo przeinstalowałem system itd.
    Krótkie przypomnienie:
    Kupiłem telefon w komisie który się wyłączył oddałem do naprawy na gwarancji
    a oni oddali go i orzekli że uległ uszkodzeniu z mojej winy. Po drugiej
    wizycie w komisie i zostawieniu telefonu wrócił wraz z zdjęciem na którym
    płyta jest lekko wygięta i to nibym wygięta z mojej winy.
    Po rozmowie z pewnym panem który miał z tym komisem taki sam problem.
    Wysłałem telefon do autoryzowanego serwisu w Warszawie i wrócił do mnie z
    opisem co jest uszkodzone - wygięta płyta oraz z stwierdzeniem, że
    uszkodzenie nie wynika z mojej winy. Mam to na piśmie już skserowałem, ta
    ekspertyza była na mój koszt.
    W poniedziałek mam zamiar iść z telefonem i tym kserem do komisu i oddać
    telefon tylko, że...
    Telefon kupiłem w październiku, od połowy grudnia do teraz nie mogę go
    użytkować bo lata po serwisach, a wszystko to jak wnioskuję przez komis
    który odmówił naprawy. W międzyczasie musiałem kupić inny telefon, dlatego
    najchętniej chciałbym zwrotu pieniędzy co mogę w tym celu zrobić?
    Nie znam się zbytnio na prawie ani na pisaniu pism, więc jakby ktoś mógł
    mnie poratować jakimś wzorem albo krótkim pisemkiem w tej sprawie. Będę
    bardzo wdzięczny

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 25.02.07 09:25 Qbek

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1