    From: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z gwarancja (?)
    Date: Sat, 26 Mar 2005 23:21:32 +0000 (UTC)

    Witam,

    Mam nastepujacy problem - 1.5 roku temu kupilem notebooka Actina Viper Eco
    - dalem za niego ~5000zl.
    I od tego momentu zaczelo sie pasmo wizyt w serwisie - trzy razy byl z
    powodou wylaczen w trybie losowym, za trzecim razem wrocil z serwisu 3
    tygodnie temu - wymieniono w nim plyte glowna, niestety nie pomoglo to, bo
    znow wczoraj zaczol sie wylaczac... Do tego padl zasilacz w zeszlym tygodniu
    i po wizycie w serwisie blokuje sie przycisk PAGE UP (w pozycji non stop
    wcisniety, nawet nie moglem sobie XP aktywowac, po jakims czasie zaczyna
    funkcjonowac normalnie) - w tej chwili z tych
    1.5 roku jak go mam dobre 2miesiace spedzil w serwisie ... O rzeczach typu
    bateria ktora trzyma max 10min nawet nie bede wspomniac (element
    eksploatacyjny - gwarancja 6m-cy, tylko ze przed ostania duza awaria
    trzymala dobre 1.5h)

    I teraz moje pytanie - w zwiazku z tym ze mam dosc tego dziadostwa,
    najlepiej interesowalby mnie zwrot gotowki (sa 3 wady ktore ujawnily sie w
    okresie 3 tygodni) - jak najlepiej rozegrac sprawe z serwisem ?

    Dzis w ciagu 20minut notebook wylaczyl mi sie 3 razy - doslownie nic nie
    mozna na nim zrobic....