eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z gwarancją. › Problem z gwarancją.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "ad-hoc" <a...@p...wprost.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z gwarancją.
    Date: Thu, 13 Jan 2005 18:44:56 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 13
    Message-ID: <cs6c26$jhp$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: sd106.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1105638278 20025 80.55.81.106 (13 Jan 2005 17:44:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Jan 2005 17:44:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-User: arturrac
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:269798
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam.
    Kupiłem sobie jakiś czas temu telefon w salonie Plusa. Telefon zepsuł się.
    Ponieważ był na gwarancji zaniosłem go do serwisu. Pani przyjęła ale
    powiedziała, że poza kartą gwarancyjną potrzebuje jeszcze paragonu aby
    naprawy dokonać w ramach gwarancji.
    Czy ma prawo wymagać ode mnie paragonu? Czy mogę odmówić i mimo wszystko
    skorzystać z gwarancji? A Niestety gdzieś go już zdążyłem zgubić. Czy mogę
    od plusa zażądać wydania duplikatu paragonu?

    Pozdrawiam



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1