  • 21. Data: 2007-03-14 20:43:23
    Temat: Re: Problem z butami
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 14 Mar, 20:47, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:1173900878.884088.153140@l75g2000hse.
    googlegroups.com

    > Tak, oczywiście. Nie umiesz czytać?
    > W końcu jak nazwać kogoś kto kupuje buty, potem mu się "odwiduje", i jeszcze
    > wymaga żeby uwzględniono jego zachcianki? Trudno powziąć inny pogląd.

    > G***o mnie, bałwanie, obchodzi twoje zdanie.

    > Eeee tam..., nie bardziej niż twoje młotostwo.

    > Nie tobie osądzać, baranie.

    > Wypowiedziałeś się - zostałeś oceniony. Nie podoba się? Wypad. To
    > powszechnie dostępna grupa, nikt cię nie zmuszał do uczestnictwa w niej.

    > Jesteś nieinteligentny.
    > Ja stwierdziłem, że jesteś durniem, a nie pogardziłem.

> [...]

    PLONK
    i poczytaj sobie http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

  • 22. Data: 2007-03-14 20:48:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1173905003.363250.9860@y80g2000hsf.googlegroups
    .com
    Hautameki <h...@g...com> pisze:

    > PLONK
    Kogo obchodzi jak sobie skonfigurujesz czytnik, idioto?

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2007-03-14 20:48:09
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Hautameki napisał(a):
    > A ty się naucz pisać używając polskich znaków,
    Umiem pisac z plliterkami. Ale nie uzywam ich z kilku powodow:
    a) przyzwyczajenie
    b) nie zawsze mam dostep do kompa, na ktorym moge pisac plliterkami
    c) nie zawsze mam dostep do kompa, ktory poprawnie wyswietla plliterki
    d) czasami znajdzie sie jakis 'geniusz' cytujacy moja wypowiedz, ktory
    ma zle skonfigurowany czytnik i jakby moje wypowiedzi byly z
    plliterkami, to pojawia sie krzaczki
    > Nieomylny badzio, który nigdy ortografa nie
    > walnął, wolne żarty !!
    Szczerze? Orty strzelam rzadko. Aczkolwiek zdarza sie, jak kazdemu. Ale
    zle zrozumiales moja uwage. Jakbym chcial Ci wytknac orty, to
    zasugerowalbym zakup slownika ortograficznego a nie slownika jezyka
    polskiego. Ale obawiam sie ze nie zalapiesz, czemu napisalem o slowniku
    jezyka polskiego, wiec masz gratis porade (za slownikiem jezyka
    polskiego): "sprzedawczyk - ten kto zdradza swoj kraj, swoje przekonania
    itp. dla korzysci materialnych". Teraz juz czaisz?
    > Chyba długo czekałeś na ten moment, żeby móc błysnąć na tej grupie,
    > może zostaniesz doceniony, kto wie, kto wie..
    ROTFL
    W tym watku nikt nie blyszczy, nie wyroznia sie, poza Toba. Cala reszta
    z nas jest wyjatkowo zgodna. A rzadko sie zdarza watek, w ktorym wszyscy
    wypowiadajacy sie maja zdanie przeciwne do jednego (najczesciej autora
    watku) grupowicza.
    A teraz oddaj klawiature stokrotce ;P
    --
    badzio

  • 24. Data: 2007-03-14 21:18:24
    Od: "Hautameki" <h...@g...com>

    On 14 Mar, 21:48, badzio <b...@n...epf.pl> wrote:

> [...]
    > jezyka polskiego, wiec masz gratis porade (za slownikiem jezyka
    > polskiego): "sprzedawczyk - ten kto zdradza swoj kraj, swoje przekonania

    Sprzedawczyk to ten kto zdradza za pieniądze. Nadrób slownikowe
    zaległości, a potem się wypowiadaj
    Ojj, znowu nie błynąłeś badziu, znowu klapa

    Niedoszły student prawa? Chyba więcej tu takich młodych-gniewnych.
    Pokory

    "Teraz juz czaisz?"

  • 25. Data: 2007-03-14 21:28:47
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Hautameki napisał(a):
    > Sprzedawczyk to ten kto zdradza za pieniądze. Nadrób slownikowe
    > zaległości, a potem się wypowiadaj
    > Ojj, znowu nie błynąłeś badziu, znowu klapa
    1) Wg mojej zdolnosci rozumienia slowa pisanego moja definicja nie rozni
    sie zbytnio od Twojej (Twoja jest bardziej ogolna)
    2) Uwazasz sie za madrzejszego niz slownik jezyka polskiego? Moja
    definicja jest cytatem ze slownika.
    3) Powiedz mi kogo/co zdradzil sprzedawca, ktory postapil zgodnie z
    prawem i nie wzruszylo go to iz Twoja luba zostawia rozum przez wejsciem
    do sklepu (nie potrafiles jej doradzic jak inaczej mozna sobie poprawiac
    humor niz poprzez kupowanie butow, ktore sie nie podobaja?)
    > Niedoszły student prawa?
    Ja? Boze bron.
    > Chyba więcej tu takich młodych-gniewnych.
    Z glowka ok? To Ty jestes mlody-gniewny, nie masz pojecia o przepisach i
    sie wyplakujesz.
    --
    badzio

  • 26. Data: 2007-03-14 21:40:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 14 marca 2007 19:14
    (autor Jotte
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <et9e2j$69e$1@news.dialog.net.pl>):

    > Jest to zresztą słuszne rozwiązanie - dlaczego sprzedawca miałby honorować
    > odstąpienie od prawidłowo zawartej umowy tylko z powodu kaprysu jakiejś
    > kretynki?

    Kaprysu jak kaprysu, ale bywali kiedyś ludzie kupujący grzejnik w piątek,
    grzejący się przez wolne dni i oddający w poniedziałek.

    > Wymiana towaru na inny to także tylko uprzejmość sklepu w stosunku do
    > klienta.

    Ale to już wiele sklepów proponuje, bo wyłudzacz na tym i tak zwiśnie, a
    miło dobrego klienta jednak nie odprawiać z kwitkiem.

    > Do tego dochodzi kwestia możliwości wycofania transakcji elektronicznej,

    A to niekoniecznie. Kupowałem kiedyś meble i nie zaglądnąłem do szafki,
    która okazała się w środku mieć nie to co trzeba. Zauważyłem przy
    załadunku. Sklep miły, szafkę wziął nazad. A kasę wypłacił do ręki. Taki
    specyficzny bankomat :D Z karty se zassali potem całość i wszystko grało.

    --
    Jego Ponurość Tristan
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 27. Data: 2007-03-14 21:41:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 14 marca 2007 20:34
    (autor Hautameki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@l...googlegroups.c
    om>):

    > Nazywasz moją dziewczynę kretynką? Wydajesz opinię o sobie w tej
    > wypowiedzi, pozakując jak wielkim prostakiem jesteś.

    Nie kop się z koniem... tfu... jotem... Nie warto...

  • 28. Data: 2007-03-14 21:42:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 14 marca 2007 21:38
    (autor Hautameki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1...@b...googlegroups.c
    om>):

    > Zdarzają się też wpadki, nikt nie jest nieomylny.

    I dlatego sklep ukłonił się ładnie i zaproponował możliwość wymiany na inny
    towar. Bardzo kulturalne i miłe ze strony ichże.

  • 29. Data: 2007-03-14 21:49:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hautameki wrote:

    > Sprzedawczyk to ten kto zdradza za pieniądze. Nadrób slownikowe
    > zaległości, a potem się wypowiadaj

    ROTFL

    No to kogo/co zdradził za pieniądze ów sprzedawca, drogi matole?

  • 30. Data: 2007-03-14 21:49:43
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa, 14 marca 2007 21:48
    (autor badzio
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <et9n2e$57v$1@node4.news.atman.pl>):

> [...]
    > z nas jest wyjatkowo zgodna. A rzadko sie zdarza watek, w ktorym wszyscy
    > wypowiadajacy sie maja zdanie przeciwne do jednego (najczesciej autora

    Tylko zdanie przeciwne to niekoniecznie opluwanie. A tu gościa napadły
    grupowe ,,sławy'', to i się zdenerwował.

    Niezbyt rozsądne zachowanie pytającego zderzyło się z klasycznym wulgaryzmem
    Jota czy Lawy.... I wyszła mieszanka wybuchająca...