    From: "Hautameki" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z butami
    Date: 14 Mar 2007 10:46:14 -0700

    Witam

    Prosze o porade, na pewno ten temat był tu wielkorotnie poruszany,
    przeszukałem waszą grupę ale nic nie znalazłem, prosze o pomoc w
    rozwiązaniu problemu.

    Dzisiaj (14 marca) moja dziewczyna postanowiła sobie poprawić humor i
    poszła na zakupy. W sklepie obuwniczym upodobała sobie pare butów.
    Zapłaciła za nie kartą. Po powrocie do domu buty niestety się jej
    odwidziały, stwierdziła, że fatalnie w nich wygląda i chce je oddać i
    odzyskać spowrotem swoje pieniądze.

    Jest problem. Ekspedientki mówią, że nie mogą zwrócić pieniędzy za
    buty, ale jedynie je wymienić na inne. Zwrot nie wchodzi w grę, koniec
    kropka.

    Moja interwencja też na nic sie zdała, po telefonie do kierowniczki
    dowiedziałem się, że sklep wprowadził takie przepisy, że towar mozna
    jedynie wymienić, zwrotów nie ma.

    Zbaraniałem, we wszystkich sklepach można oddac towar jeśli nie był
    używany. Jak wyjśc z tego sporu, gdzie się udać, czy przez nieuwagę ma
    już możliwości oddzyskania pieniędzy?