  • 1. Data: 2005-01-10 22:49:16
    Temat: Problem z akcjami imiennymi
    Od: "henryk" <k...@o...pl>

    Witam,

    mam poważny problem, gdyż nie złożyłem w terminie do depozytu, swoich
    pracowniczych akcji (zwykłych imiennych) Polmosu Lublin, celem ich zamiany na
    akcje na okaziciela w zwiazku z planowanym wejściem w/w Spółki na GPW.

    W siedzibie Spółki otrzymałem informację, iż tej operacji nie mogą wykonać z
    powodu niedotrzymania przeze mnie terminu złożenia akcji do depozytu.

    Oferta publiczna rozpocznie się 18 stycznia, a zakończy 28 stycznia 2005 roku
    (wg prospektu).

    Bardzo proszę o pomoc i sugestię co mogę najlepszego w tej sytuacji zrobić.