  • 11. Data: 2012-03-03 10:41:10
    Temat: Re: Problem z TPSA !!
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jarosław Bomba <b...@g...com> napisał(a):

    > Ty mściwa mendo :D Zabij wszystkich na litere ...T lub P do wyboru ;-)

    ==============

    Jak widzę, kolejny Jarosław na mocnych środkach uspokajających się odezwał..
    Dialektyka podobna..

    MH

  • 12. Data: 2012-03-03 12:06:31
    Od: "o.rydzyk" <m...@r...com.pl>

    MH wrote:
    > - Szanowna Pani, ja nie mam żadnego sraj-boxa, w ogóle nie wiem
    > co to jest. - No przecież dostał pan od nas!! - Nic nie dostałem,
    > owszem był u mnie kurier z jakimiś badziewiami od was, ale
    > go pogoniłem. - Dlaczego pan go pogonił skoro podpisał pan
    > umowę?! - Proszę mi podać numer tej umowy

    te sraj-boxy to urządzenia podsłuchowe, dlatego z taką premedytacją je
    wprowadzają, zgodnie z wytycznymi rzondu "nasz podsłuch w każdym domu"

  • 13. Data: 2012-03-03 12:18:08
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    o.rydzyk <m...@r...com.pl> napisał(a):

    > te sraj-boxy to urządzenia podsłuchowe, dlatego z taką premedytacją je
    > wprowadzają, zgodnie z wytycznymi rzondu "nasz podsłuch w każdym domu"

    ============

    Szanowny Ojcze Doktorze Dyrektorze, czyżbyśmy w epokę Orewelowską wpadli?!
    Rok 1984? Coś Jego Pani w tym chyba jest...

    MH

  • 14. Data: 2012-03-03 17:09:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 02 Mar 2012 20:49:04 -0600, witek napisał(a):

    > To nie tepsa winna, tylko jeden pajac, którego zatrudnili jako
    > przedstawiciela.

    Widać nie jeden - do mnie jakiś czas temu zadzwonili pomamrotali i
    zaproponowali że przyślą kuriera z umową - nie miałem czasu na gadanie to
    mówię że ok, niech przysyłają. Faktycznie przyjechał, no to rozsiadłem się
    do czytania - umowa w połowie nie wypełniona (połowa pól pusta), zupełnie
    nie jasne co w ogóle miałbym zamówić, żadnego regulaminu, no to
    podziękowałem kurierowi za fatygę (zestresował się bo mu podpisałem odbiór
    - w drzwiach mi dał kopertę to podpisałem, ale nie podpisałem umowy - mój
    błąd bo pozwoliłem mu umowę zabrać - nigdy nie należy oddawać niepodpisanej
    umowy kurierowi bo po co ma mieć dostęp do danych które na niej są). A
    kilka dni temu dostałem sms z terminem montażu - zobaczymy kogo przyślą :-)
    Przynajmniej założyłem sobie konto na portalu i dopiero z niego
    dowiedziałem się że chcą mi zainstalować telefon - bo zamówienie jest w
    toku.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 15. Data: 2012-03-03 21:50:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/3/2012 4:15 AM, MH wrote:
    > Jak słusznie zauważyłeś, to ONI go zatrudnili. To ONI są odpowiedzialnie
    > względem mnie w prawidłowym świadczeniu usług a nie pajac którego ONI zatrudnili.

    Oni są odpowiedzialni, ale wieszanie psów na tepsie nie ma sensu, bo
    nikt tam po za jednym bałwanem winny tego nie jest.

    Normalnie powinien wyleciec tego samego dnia w ktorym jego szef sie
    dowie co zrobił.

  • 16. Data: 2012-03-03 21:51:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/3/2012 6:18 AM, MH wrote:

    > ============
    >
    > Szanowny Ojcze Doktorze Dyrektorze, czyżbyśmy w epokę Orewelowską wpadli?!
    > Rok 1984? Coś Jego Pani w tym chyba jest...
    >
    > MH

    nie odpowiadaj kretynom
    KF jest do tego

  • 17. Data: 2012-03-03 21:52:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/3/2012 11:09 AM, Henry(k) wrote:

> [...]
    > Przynajmniej założyłem sobie konto na portalu i dopiero z niego
    > dowiedziałem się że chcą mi zainstalować telefon - bo zamówienie jest w

    to napisz do nich poleconym, ze nie podpisywałeś żadnej umowy.

  • 18. Data: 2012-03-03 23:06:07
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > nie odpowiadaj kretynom
    > KF jest do tego

    =============

    Cholera, masz rację. Umieszczam faceta w piaskownicy !!

    MH

  • 19. Data: 2012-03-04 08:53:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-03 22:50, Użytkownik witek napisał:

> [...]
    > nikt tam po za jednym bałwanem winny tego nie jest.
    >
    > Normalnie powinien wyleciec tego samego dnia w ktorym jego szef sie

    Jesteś w błędzie, winnych jest sporo więcej i zajmują stanowiska
    na których są nie do ruszenia. Gdyby przedstawiciel handlowy
    wiedział za pospolite oszustwo wywalą go z pracy nie oszukiwał by.
    Problem leży w fakcie że to takich zagrań namawiają go jego
    przełożeni, w ichnim dziale marketingu od wielu lat liczą
    się tylko wyniki teoretyczne, jak ktoś nie wyrabia normy to
    podpisuje umowy za klientów i już ma normę, nikogo nie interesuje
    jak ją wyrobił i co gorsza nikt się nie przejmuje jakie opinie
    o firmie mają jej klienci.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2012-03-04 08:55:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-03-03 22:52, Użytkownik witek napisał:

    > to napisz do nich poleconym, ze nie podpisywałeś żadnej umowy.

    Przedstawiciel handlowy tepsy wyręczył go w sprawie podpisu.
    :-)