  • 1. Data: 2012-03-01 21:18:16
    Temat: Parking wspólny a DG
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    Dzień dobry wszystkim,

    Mam następujący problem, otóż prowadzę nieuciążliwą działalność
    gospodarczą (zakład fryzjerski) przy głównej ulicy w dużym mieście. Do
    kamienicy, gdzie wynajmuje lokal od urzędu miasta przynależy
    wewnętrzne podwórko - parking, na którym parkują samochody.

    Problem pojawił się po kilku miesiącach z jedną z sąsiadek, która
    obecnie notorycznie wydzwania na policje w przypadku gdy któryś z
    klientów zaparkuje na wewnętrznym parkingu. Niestety przy ulicy zwykle
    nie ma miejsc, natomiast podwórko rzadko kiedy jest zapełnione.
    Sąsiadka tłumaczy, że klient zajmuje miejsce na parkingu (robi to
    maksymalnie na godzinę), a Policja, która przyjeżdża na miejsce zwykle
    prosi o przestawienie samochodu w inne miejsce (nie zdarzyło się aby
    policja kogoś ukarała, bądź nawet pouczyła).

    Lokal został wynajęty z zapisem o dostępnym miejscu parkingowym. W
    kamienicy znajduje się 5 mieszkań, wszystkie są mieszkaniami
    komunalnymi, a więc należą do urzędu miasta.

    Ciągłe wizyty policji robią się stopniowo problemowe...od dwóch
    miesięcy panowie w mundurach byli u Mnie sześć razy...przecież jaka by
    to działalność nie była, czy to sklep spożywczy, czy kiosk czy szewc,
    zawsze klienci będą przyjeżdżać autami...

    Co w takim przypadku mogę zrobić ? Napisać skargę do komendy policji ?
    Poprosić urząd miasta o zaświadczenie, że klienci mogą parkować na
    parkingu wewnętrznym ? Jestem już załamany...

    Z góry dziękuje za każdą poradę

    Paweł

  • 2. Data: 2012-03-01 22:03:37
    Temat: Re: Parking wspólny a DG
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawelek" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Co w takim przypadku mogę zrobić ? Napisać skargę do komendy policji ?

    Albo w danym miejscu parkowanie jest zabronione, albo nie. Tu już nie jest
    kwestia skargi na policjantów, tylko pisma z prośbą o wyjaśnienie, jaka
    jest podstawa interwencji policjantów. Bo nie ma czegoś takiego, jak
    "prośba". Albo jest polecenie wynikające z konkretnych przesłanek, albo nie
    ma nic.

  • 3. Data: 2012-03-01 22:10:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2012 3:18 PM, Pawelek wrote:
    > Dzień dobry wszystkim,
    >
    > Mam następujący problem,

    A czyj jest ten parking i kto ma prawo tam parkować?

  • 4. Data: 2012-03-01 22:42:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A czyj jest ten parking i kto ma prawo tam parkować?

    Taż napisał, że Gminy i nie wiadomo zasadniczo kto może, bo nie ma żadnego
    zakazu.

  • 5. Data: 2012-03-01 23:01:24
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-03-01 23:42, Robert Tomasik pisze:
    > Taż napisał, że Gminy i nie wiadomo zasadniczo kto może, bo nie ma
    > żadnego zakazu.
    Jak nie ma żadnego zakazu, to każdy może. Zwłaszcza jak jest gminy,
    znaczy państwowy, znaczy wspólny, znaczy każdego obywatela po trochu.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 6. Data: 2012-03-01 23:43:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2012 4:42 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Taż napisał, że Gminy i nie wiadomo zasadniczo kto może, bo nie ma
    > żadnego zakazu.

    to pozostało mu zlozenie wniosku do sądu o działanie tej pani na szkodę
    jego zakładu wnioskując to tym, że pani umyślnie wzywa policję jak tylko
    zobaczy samochód, którego kierowca wchodzi do jego zakładu.

    Niech wniesie o odszkodowanie w wysokości 1 zł.

    To powinno panią skutecznie zniechęcić do dalszego wystawania w oknie.

  • 7. Data: 2012-03-01 23:49:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > Niech wniesie o odszkodowanie w wysokości 1 zł.
    >
    > To powinno panią skutecznie zniechęcić do dalszego wystawania w oknie.

    Ale czemu Policja nie zrobi jej sprawy za bezpodstawne wzywanie Policji?

  • 8. Data: 2012-03-02 00:06:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2012 5:49 PM, Robert Tomasik wrote:

    > Ale czemu Policja nie zrobi jej sprawy za bezpodstawne wzywanie Policji?

    bo jej sie nie chce.

  • 9. Data: 2012-03-02 00:14:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > bo jej sie nie chce.

    To może stosownym pismme trzeba spowodować, by się jej zachciało?

  • 10. Data: 2012-03-02 01:44:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2012 6:14 PM, Robert Tomasik wrote:

    > To może stosownym pismme trzeba spowodować, by się jej zachciało?

    nie wiem czy są jeszcze wolne terminy na mszach.