  • 1. Data: 2012-03-03 11:44:48
    Temat: Czy to próba wyzyskania błędu przez komornika?
    Od: r...@i...pl

    Komornik zostawia w skrzynce wezwanie w poniedziałek, podaje 7 dniowy
    termin stawiennictwa, jednak jedyny dzień kiedy przyjmuje to wtorek.
    Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

    Czy komorników nie obowiązuje powtórne zawiadomienie, (tak jak w
    przypadku poczty)?
    Przecież każda osoba ma prawo być poza domem do 7 dni, tym bardziej
    zasadne jest powtórne zawiadomienie, a już na pewno nie z dnia na
    dzień.
    Czy komornik przyniesie powtórne zawiadomienie???

    Moim zdaniem komornik próbuje wyzyskać błąd dłużnika i wezwać go
    znacznie szybciej niż termin jaki przysługuje dłużnikowi.

    Treść wezwania:
    WEZWANIE
    Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w .....
    Wzywa Pana ...... do osobistego stawienia się w terminie 7 dni w
    kancelarii Komornika w ...

    W przypadku niestawiennictwa ww. Terminie zostaną podjęte czynności na
    podstawie art. 814 kpc, w trakcie których Komornik może dokonać
    przymusowego otwarcia lokalu, przeszukania pomieszczeń oraz zajęcia
    ruchomości. Powyższe czynności dokonywana są w asyście Policji.
    Na podstawie art. 57 Ustawy o komornika sądowych i egzekucji. Za
    czynności z udziałem Policji Komornik pobiera od dłużnika opłatę,
    której wysokość wynosi obecnie 568,85 zł oraz 46,54 zł za udział
    funkcjonariuszy Policji.
    tel. .....
    w dniach i godzinach przyjęć interesantów tj. Wtorek 09:00-17:00
    w sprawie KM..... w terminie 7 dni.

    data ...................

    _____________________

    Z góry serdecznie dziękuję za komentarz

  • 2. Data: 2012-03-03 12:35:24
    Temat: Re: Czy to próba wyzyskania błędu przez komornika?
    Od: spp <s...@g...pl>

    On 2012-03-03 12:44, r...@i...pl wrote:

    > Komornik zostawia w skrzynce wezwanie w poniedziałek, podaje 7 dniowy
    > termin stawiennictwa, jednak jedyny dzień kiedy przyjmuje to wtorek.
    > Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

    Zadzwonić, porozmawiać, uzgodnić termin.

    --
    spp

  • 3. Data: 2012-03-05 17:11:01
    Od: r...@i...pl

    On 3 Mar, 13:35, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Zadzwonić, porozmawiać, uzgodnić termin.
    >
    > --
    > spp

    Dzięki za odpowiedź, jednak na wezwaniu podpisał się facet i raczej
    nie bede się z nim umawiał :)

    chciałbym znac tryb w jakim działają, czy muszą dwukrotnie awizować?

    i od kiedy liczą te 7 dni?

    czy od daty wystawienia wezwania, czy od daty wystawienia plus 7 dni
    możliwej nieobecności, czyli 14 dni

    a w przypadku podwójnego awizowania (jesli taki wymóg) byłoby chyba 21
    dni od daty pierwszego awiza. ?

  • 4. Data: 2012-03-05 17:38:07
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-03-05 18:11, r...@i...pl pisze:

> [...]
    > możliwej nieobecności, czyli 14 dni
    >
    > a w przypadku podwójnego awizowania (jesli taki wymóg) byłoby chyba 21

    To jest komornik - wcale nie jestem przekonany że mając w ręku tytuł
    egzekucyjny musi się bawić w takie pieszczoty...

    --
    spp

  • 5. Data: 2012-03-05 18:15:18
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2012-03-03 12:44, r...@i...pl pisze:
    > Komornik zostawia w skrzynce wezwanie w poniedziałek, podaje 7 dniowy
    > termin stawiennictwa, jednak jedyny dzień kiedy przyjmuje to wtorek.
    > Czyli w praktyce wzywa na następny dzień!

    komornik nic nie musi. Zostawił kwit. Możesz uznać, że go nie było. Może
    jakiś kloszard Ci ukradł. Pytanie czy stać Cię na walkę z komornikiem.
    Czy wiesz z jakiego tytułu chciał Ci coś zająć ?Dostałeś zawiadomienie o
    wszczęciu egzekucji ?

  • 6. Data: 2012-03-06 18:59:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl>

    > To jest komornik - wcale nie jestem przekonany że mając w ręku tytuł
    > egzekucyjny musi się bawić w takie pieszczoty...

    A ci komornicy dożywają późnej starości czy kończą tragicznie ?