  • 11. Data: 2007-05-15 21:15:54
    Temat: Re: Problem nadgodzn
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte pisze:

    > Przykład: pracodawca chce udzielić pracownikowi z tytułu nadgodzin czasu
    > wolnego. Pracownik jest nieobecny w pracy (usprawiedliwiony, np.
    > zwolnienie lekarskie) więc nie może skorzystać z ekwiwalentu w postaci
    > czasu wolnego. W okresie usprawiedliwionej nieobecności upływa okres
    > rozliczeniowy, w którym pracodawca musi rozliczyć nadgodziny w takiej
    > czy innej formie.
    > I co wtedy?

    Nadal to tylko problem końca okresu rozliczeniowego, a nie inny problem.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 12. Data: 2007-05-15 21:49:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f2d7vo$j9b$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nadal to tylko problem końca okresu rozliczeniowego, a nie inny problem.
    Pytanie brzmiało: i co wtedy? A nie jaki to problem.
    Ale nie pamiętamy, co piszemy?
    No to cytat z poprzedniego postu:
    <cit>
    Pracodawca nie ma tylko wyboru gdy
    nadgodziny są na końcu okresu rozliczeniowego.
    </cit>
    To nieprawda, nie tylko. Nadgodziny mogły być wypracowane na początku, w
    środku, czy też różnie rozrzucone po okresie rozliczeniowym, wcale nie na
    końcu. W przykładzie, który podałem pracodawca IMO nie ma możliwości
    udzielenia pracownikowi dni wolnych i musi zapłacić kasę.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-05-16 19:20:25
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 15 May 2007 21:58:32 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >?
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/1218.htm
    Art. 67

    5. Jeżeli wymagają tego potrzeby urzędu, członek korpusu służby
    cywilnej na polecenie przełożonego wykonuje pracę w godzinach
    nadliczbowych, w tym w wyjątkowych przypadkach także w nocy oraz w
    niedziele i święta.
    6. Pracownikowi służby cywilnej za pracę wykonywaną na polecenie
    przełożonego w godzinach nadliczbowych przysługuje czas wolny w tym
    samym wymiarze. Na wniosek pracownika wolny czas może być udzielony w
    okresie bezpośrednio poprzedzającym urlop wypoczynkowy lub po jego
    zakończeniu.
    7. Urzędnikowi służby cywilnej za pracę w godzinach nadliczbowych
    wykonywaną w porze nocnej przysługuje czas wolny w tym samym wymiarze.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2007-05-16 19:48:13
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:mamm43pbn5ba4agi6gm50teokuul6n6gl1@4ax.com WAM
    <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > http://www.abc.com.pl/serwis/du/2006/1218.htm
    Tekst nieaktualny.
    Ale chodziło mi o to, czemu zrobiłeś odskok w kierunku służby cywilnej.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2007-05-18 20:09:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 16 May 2007 21:48:13 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Tekst nieaktualny.
    W aktualnym chyba jest to samo?

    >Ale chodziło mi o to, czemu zrobiłeś odskok w kierunku służby cywilnej.
    Nie bylo mowy o tym kto jest pracodawca. Chcialem wiec pokazac, ze
    zdanie mowiace o wynagrodzeniu nie zawsze jest prawdziwe.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 16. Data: 2007-05-18 20:16:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ht1s43t055h628ajjphpsq8nlqofq44lgl@4ax.com WAM
    <n...@n...nopl.pl> pisze:

    > Nie bylo mowy o tym kto jest pracodawca. Chcialem wiec pokazac, ze
    > zdanie mowiace o wynagrodzeniu nie zawsze jest prawdziwe.
    OK, wyjaśniłeś, kapuję.

    --
    Jotte