  • Data: 2007-05-14 21:33:10
    Temat: Problem nadgodzn
    Od: "Intercom" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Państwo,
    Pracodawca wymusił na mnie pracę w nadgodzinach wprowadzając jedno z
    bezsensownych zarządzeń. Ok wyraiłam na to zgodę. Pewnego dnia liczba
    nadgodzin wyniosła 8 godzin w związku z czym poprosiłam o dzień wolny (za
    nadgodziny nie ma wynagrodzenia) na to pracodawca obliguje mnie do wypisania
    inblanko wniosku o urlop. Pytam dlaczego ? asekuracja w liscie obecności
    jestem podpisana jako obecna w przypadku jakiegokolwiek wypadku wypełniają
    mój inblanko wniosek iż byłam na urlopie.
    I co Państwo na to ? ? ? Tak się teraz w Polsce dzieje i to nietylko w
    zakładach prywatnych