  • Data: 2006-11-26 11:24:36
    Temat: Próba wymuszenia-Pomocy
    Od: "YARO" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sytuacja jest następująca :
    Prowadzę sprzedaż sprzętu komputerowego i 2 lata temu w grudniu sprzedałem
    pewnej Pani komputer. Za miesiąc skończy się na niego gwarancja. Pani wydzwania
    do mnie z częstotliwością co kilka dni że jej się komp zawiesza że nie działa
    tararara ... Komputer sprawdzany był przeze mnie kilkakrotnie, również u Pani w
    domu (na wsi zresztą) i nic nie wykryłem. Oddałem go nawet do serwisu dostawcy
    od którego brałem części i też nic nie stwierdził. System oczywiście nielegalny
    jest tam zainstalowany. W karcie gwarancyjnej jest wyraźnie napisane że dostawca
    czyli ja nie odpowiada za kompatybilnośc sprzętu z posiadanym przez użytkownika
    oprogramowaniem oraz że oprogramowanie nie podlega gwarancji. Poza tym wiem że u
    Pani występowały kłopoty z instalacją elektryczną (jak to na wsi). I teraz
    sprawa wygląda tak : Pani chce oddac kompa do innego serwisu i obciążyc mnie
    kosztami. Pytanie czy może tak zrobic i czy ja mogę np. w celu sprawdzenia u
    niej instalacji elektrycznej która może byc powodem złego działania kompa wezwac
    elektryka do wykonania pomiarów instalacji i obciążyc ją kosztami tych pomiarów.
    Proszę o odpowiedź, bo pierwszy raz mi się takie coś zdarza.
    Pozdrawiam
    YARO