eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPróba wyłudzenia hasła, włamania, podszycia pod administratora › Próba wyłudzenia hasła, włamania, podszycia pod administratora
  • Data: 2003-08-26 19:44:05
    Temat: Próba wyłudzenia hasła, włamania, podszycia pod administratora
    Od: "Ghost" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Jestem administratorem serwera, gdzie przyznajemy konta sponsorowane dla
    młodych ludzi, o ile mają ciekawe strony, których tematyka nie została
    poruszona na innych naszych stronach, lub które są lepsze.

    Dostałem dzisiaj e-mail od jednego ze sponsorowanych, w którym ktoś założył
    konto (moje i...@o...pl) a następnie przesłał do użytkownika mail z
    informacją o awarii i prośbą o hasło. Użytkownik nie był głupi na tyle, by
    dać to hasło, napisał do mnie. Z nagłówków wydobył adres ip abusera, a ja
    znalazłem go w mojej skrzynce pocztowej w źródle wiadomości od jednego
    człowieka, któremu konta nie przyznaliśmy, bo była ciekawsza strona (do
    której wysłany został fałszywy mail). Mam pełne dane delikwenta, dane jego
    providera oraz rodziców.

    Teraz pytanie, czy próba wyłudzenia i podszywanie się pode mnie (podpisał
    e-mail moim imieniem i nazwiskiem) podchodzą pod jakiś paragraf? Jesli nawet
    nie, to potrzebuję czegoś, by zaargumentować rodzicowi osobnika to w sposób
    taki, by wybił to synowi z głowy.

    Pozdrawiam,
    Ghost