eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPróba wyłudzenia hasła, włamania, podszycia pod administratora › Re: Próba wyłudzenia hasła, włamania, podszycia pod administratora
  • Data: 2003-08-28 20:19:56
    Temat: Re: Próba wyłudzenia hasła, włamania, podszycia pod administratora
    Od: "therion" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że jako argument dla rodziców wystarczy. Mała szansa, żeby
    > byli prawnikami, a ja nie chciałbym strzelić jakby co nie w ten artykuł.
    > Jest jakiś bardziej bliski temu zagadnieniu?

    Wg. Mnie tym artykułem można tylko postraszyć, na nic innego ci się nie
    przyda ...Ciężko będzie coś dopasować, tym bardziej, że to były dopiero
    przygotowania do "czegoś" po czym nie wiemy ... Nie wiem, jaki był cel
    działania tej osoby, a przygotowanie do przestępstwa w naszym prawie karnym
    jest karane tylko wtedy, gdy "ustawa tak stanowi" ...