  • Data: 2009-01-28 15:07:34
    Temat: Próba naciągnięcia na zbędną licencj
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie
    Jest Firma Kamsoft która produkuje program KSPPS
    do rozliczeń między świadczeniobiąrcą a NFZ

    Program kosztuje 200 zł netto w tym przez rok możliwość aktualizowania
    bezpłatnie
    Program został kupiony 01.2007 z możliwością aktualizacji do 01.2008
    Pozniej był użytowakny przez rok do 01.2009 bez wykupywania aktualizacji
    bo nie było potrzeby go aktualizować.
    Teraz przy próbie kupienia aktualizacji w 01.2009r partner firmy Kamsoft
    próbuje wciskać informację że trzeba wykupić prawo do aktualizacji za okres
    od 01.2008 do 01.2009 (za przeszłość z której się nie korzystało) i dopiero
    od 01.2009 do 01.2010

    Licencja jest pod adresem
    http://www.kamsoft.pl/prod/pps/formularze/umowa_lice
    ncyjna_KSPPS.doc

    Czy oni mają rację?
    Ja osobiście nie widze powodu do płacenia za okres z ktorego nie korzytsałem
    I chce wykupić aktualizacje od dziś za rok.

    Tu jeszcze adres do strony programu KSPPS
    http://www.kamsoft.pl/prod/pps/index.htm

    Z góry dziekuje za wszelkie uwagi