  • Data: 2009-01-29 09:52:01
    Temat: Re: Próba naciągnięcia na zbędną licencj
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Jan 2009 16:07:34 +0100, moje_przedmioty napisał(a):

    > Program kosztuje 200 zł netto w tym przez rok możliwość aktualizowania
    > bezpłatnie
    > Program został kupiony 01.2007 z możliwością aktualizacji do 01.2008
    > Pozniej był użytowakny przez rok do 01.2009 bez wykupywania aktualizacji
    > bo nie było potrzeby go aktualizować.
    > Teraz przy próbie kupienia aktualizacji w 01.2009r partner firmy Kamsoft
    > próbuje wciskać informację że trzeba wykupić prawo do aktualizacji za okres
    > od 01.2008 do 01.2009 (za przeszłość z której się nie korzystało) i dopiero
    > od 01.2009 do 01.2010

    To jest sqrwysyństwo.
    Powinni sobie zrobic "cennik schodkowy":
    - aktualizacja z wersji z 2008 na wersje 2009: xxx zł
    - aktualizacja z wersji z 2007 na wersję 2009: YYY zł
    - aktualizacja z wersji sprzed 2007 na wersję 2009: ZZZ zł

    Gdzie xxx jest najniższą wartością, YYY jest wyższą wartością, a ZZZ jest
    najwyższą wartością.

    > Ja osobiście nie widze powodu do płacenia za okres z ktorego nie korzytsałem

    Generalnie to korzystałeś z PROGRAMU za który normalnie zapłaciłeś.
    Nie opłaciłes jedynie w 2008 roku supportu i wsparcia technicznego.

    > I chce wykupić aktualizacje od dziś za rok.

    To ukryte zapisy ograniczają Ci prawo do tego. Może jakiś UOKiK się tym
    zainteresuje. Na pewno nie jesteś jedynym użytkownikiem tego syfu.
    Stosują podobne chwyty do MS ... udupić monopolistę.
    Ministerek od zamku dał im lukratywne kontrakty, stali się niemalże
    monopolistami to teraz targają ile moga.