  • 11. Data: 2008-10-18 17:13:16
    Temat: Re: Prezydent, grozby bezprawne ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    autor pisze:
    > co myslicie o tym:
    > http://wspolna-flaszka.pl/posty,2,30,1.html
    >
    > czy prezydent popelnil przestepstwo - przy zalozeniu ze to prawda.

    Nie, ponieważ musi istnieć realna obawa spełnienia groźby.

    A pani Olejnik trudno się na serio obawiać takiej małej, kurduplastej
    popierdułki, jaką jest obywatel Lech K. ;->

    Co on może jej zrobić? Hymn zaśpiewać? ;) (nie przepraszam, to był chyba
    ten drugi klon...)

  • 12. Data: 2008-10-18 17:41:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Nie, ponieważ musi istnieć realna obawa spełnienia groźby.
    >
    > A pani Olejnik trudno się na serio obawiać takiej małej,
    > kurduplastej
    > popierdułki, jaką jest obywatel Lech K. ;->

    Na początek przypomnij sobie sprawę pielęgniarki, której załatwił
    wylanie z roboty za to, że nie skakała jak jej zagwizdał.

  • 13. Data: 2008-10-18 17:47:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A pani Olejnik trudno się na serio obawiać takiej małej, kurduplastej
    > popierdułki, jaką jest obywatel Lech K. ;->

    To powinno być uzasadnienie odmówienia wszczęcia postępowania.

  • 14. Data: 2008-10-18 18:02:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > A pani Olejnik trudno się na serio obawiać takiej małej, kurduplastej
    > popierdułki, jaką jest obywatel Lech K. ;->

    To nie jest obywatel, tylko prezydent.

    > Co on może jej zrobić? Hymn zaśpiewać? ;) (nie przepraszam, to był chyba
    > ten drugi klon...)

    Co może prezydent?

    Co tylko zechce, albo ukatrupić, albo zamknąć w więzieniu itd.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 15. Data: 2008-10-18 18:44:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Na początek przypomnij sobie sprawę pielęgniarki, której załatwił
    > wylanie z roboty za to, że nie skakała jak jej zagwizdał.

    Jest pewna różnica skali ;)

  • 16. Data: 2008-10-18 22:12:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-18 19:01 witek napisał/a:

    > o rzeczach oczywistych nie ma co dyskutować.
    >
    > było przygladać się w brukseli jak szybko usiadł na krześle, żeby go
    > minister przypadkiem nie podsiadł.
    > wyjscie nie wchodzi w gre, a poskarzyc mamusi sie nie da.

    Jego miejsce było przy prezydencie, tylko ktoś podmienił bileciki i
    siedział obok premiera, a tak nie powinno być.

    --
    animka

  • 17. Data: 2008-10-19 00:41:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

    > Jego miejsce było przy prezydencie, tylko ktoś podmienił bileciki i
    > siedział obok premiera, a tak nie powinno być.

    czyje miejsce bylo przy jakim prezydencie?
    nic nie kumam.

  • 18. Data: 2008-10-19 21:41:37
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-10-19 02:41 witek napisał/a:

    > czyje miejsce bylo przy jakim prezydencie?
    > nic nie kumam.

    Kaczyńskiego obok prezydenta Francji (mam nadzieję, że nie pomyliłam
    narodowości). Czyli prezydent miał siedzieć obok prezydenta.
    Ktoś z naszego rzadu podmienił karteczki z numerkami. Podejrzewam, że
    celowo.

    animka

  • 19. Data: 2008-10-20 02:04:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:

> [...]
    > narodowości). Czyli prezydent miał siedzieć obok prezydenta.
    > Ktoś z naszego rzadu podmienił karteczki z numerkami. Podejrzewam, że

    A w ogóle miał tam siedzieć?
    Czy tego przypadkiem Kownacki w telewizji nie opowiadał?