  • 1. Data: 2008-10-18 12:34:18
    Temat: świadectwo pracy
    Od: m...@g...com

    Szukałem informacji o świadectwie pracy i znalazłem coś takiego :
    http://www.rp.pl/artykul/56525,195782_Nie_tylko_swia
    dectwo_pracy_jest_potwierdzeniem_zatrudnienia_.html

    Wynika z tego że w pewnych okolicznościach w nowej pracy nie trzeba
    pokazywać świadectwa.
    Pytanie : Jak w takim razie rozlicza się kwestie ubezpieczeń, urlopów
    itp z poprzedniej pracy ?
    No przecież nie "na gębę".

  • 2. Data: 2008-10-18 13:40:41
    Temat: Re: świadectwo pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m...@g...com wrote:
> [...]
    > pokazywać świadectwa.
    > Pytanie : Jak w takim razie rozlicza się kwestie ubezpieczeń, urlopów

    Ale mowa o kandydacie.
    Ja juz kandydat bedzie pracownikiem, to bedziemy rozmawiali inaczej.

  • 3. Data: 2008-10-18 14:43:23
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    Z bełkotliwych artykulików pisanych przez głąby z papierami mogą różne rzeczy
    wynikać, ale często nie mają one nic wspólnego z obowiązującym prawem.
    Nie znam żadnego powodu, aby nowego pracodawcę obchodził urlop u starego.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2008-10-18 14:50:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gdcsme$e1r$1@news.onet.pl andreas <a...@y...com>
    pisze:

> [...]
    > rzeczy wynikać, ale często nie mają one nic wspólnego z obowiązującym
    > prawem. Nie znam żadnego powodu, aby nowego pracodawcę obchodził urlop u
    Nie znasz dlatego, że to właśie ty jesteś głąbem nie rozumiejącym, że są
    różne urlopy. Nie tylko wypoczynkowe.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2008-10-18 19:23:50
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    andreas pisze:

    > Nie znam żadnego powodu, aby nowego pracodawcę obchodził urlop u starego.

    Przydaje sie chociazby po to aby udowodnic ze ma sie dluzszy staz pracy
    ktory daje prawo do wyzszego wymiaru urlopu

    Jacek Kustra