  • 11. Data: 2006-11-09 18:32:42
    Temat: Re: Premier wstrzymał produkcję leków w jeleniogórskiej Jelfie
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:eivs0m$m6l$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Chciałeś powiedzieć: ty nie wiesz.

    Na pewno.

    > Bo ja akurat czytałem prawo farmaceutyczne. Nie ma tam słowa o premierze.

    Widocznie czytałeś nie to co powinieneś bo jakoś nikt się tym nie przejmuje
    ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 12. Data: 2006-11-09 19:36:53
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno.

    Czy ktos może podać podstawę prawną zamknięcia zakładu ?

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 13. Data: 2006-11-09 21:35:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pI> napisał w wiadomości

    > Czy ktos może podać podstawę prawną zamknięcia zakładu ?

    Nie chce mi się szukać, czy nie ma innych podstaw, ale choćby na podstawie art.
    43 USTAWY z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne poprzez cofnięcie zgody
    na wytwarzanie.

  • 14. Data: 2006-11-09 21:53:56
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Lesio5 wrote:
    90.html

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, jakie podstawy prawne ma premier do
    > wstrzymania pracy w PRYWATNEJ firmie ?

    Przecież w artykule piszą o "decyzji Głównego Inspektora
    Farmaceutycznego w tej sprawie".

    Wypowiedzi Kaczyńskiego o tym, jak to on osobiście trzyma rękę na pulsie
    i nie pozwala, żeby Polakom krzywda się działa, trzeba interpretować w
    kontekście kampanii wyborczej.

    -------------------+
    -------------------+

  • 15. Data: 2006-11-09 23:22:32
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 09 Nov 2006 22:53:56 +0100, Paweł Sakowski wrote:
    90.html

    >Przecież w artykule piszą o "decyzji Głównego Inspektora
    >Farmaceutycznego w tej sprawie".

    Czy mi sie wydaje czy GI chwilowo mialo nie byc - tzn zostal zwolniony
    ? :-)

  • 16. Data: 2006-11-10 12:40:44
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Wypowiedzi Kaczyńskiego o tym, jak to on osobiście trzyma rękę na pulsie
    > i nie pozwala, żeby Polakom krzywda się działa, trzeba interpretować w
    > kontekście kampanii wyborczej.

    I bez żadnej kampani wystarczy SMSpremiera do jakiegoś tam inspektora i albo
    ten się zastosuje albo przestanie być jakimś tam inspektorem. Dlatego
    premier to szef rządu.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2006-11-10 18:38:15
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

> [...]
    >
    > Nie chce mi się szukać, czy nie ma innych podstaw, ale choćby na podstawie
    > art. 43 USTAWY z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne poprzez

    Przejrzałem dokładnie ten artykuł i odwołania z niego płynące i nadal nie
    znajduję podstawy prawnej do wstrzymania produkcji przez GIF. A tym bardziej
    przez premiera.

  • 18. Data: 2006-11-12 18:54:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Widocznie czytałeś nie to co powinieneś bo jakoś nikt się tym nie
    > przejmuje ;)

    Czytałem to co potrzeba.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 19. Data: 2006-11-12 19:00:41
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Czytałem to co potrzeba.

    Premier i jego doradzcy jak widać przeczytali to co bardziej potrzeba ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2006-11-12 19:05:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Nostradamus napisał(a):

    > Premier i jego doradzcy jak widać przeczytali to co bardziej potrzeba ;))

    Po prostu fabrykę nie zamknął premier tak jak obiecywał tylko, no
    zgadnij kto ...