    From: "Yogi_Da_Mis" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prawo zwrotu zakupionego towaru
    Date: Fri, 14 Jan 2005 18:54:51 +0100

    Witam mam, pytanie:
    2 dni temu zakupilem w sklepie www.ultima.pl
    Playstation 2 Graded. Poniewaz wczesneij posiadalem juz playstation 2
    pozostaly mi po nim osprzet ktory nie dziala z ta wersja konsoli ktora teraz
    kupilem gdyz sie okazuje ze jest to najstarszy model playstation 2 ktory nie
    ma wbudowanego np: portu podczerwieni, i okazuje si eze moj stary poilot
    (ktory zeczywiscie jest nowszy) nie dziala z konsola ktora wlasnie
    zakupilem.
    ale zeby to sprawdzic musialme niestety uruchomic konsole. w zwiazku z tym
    wyjalem ja z opakowania podlaczylem do pradu itp.

    Jak dla mnie produkt ten (konsola) nie jest tym ktory chcialem miec, gdyz
    nie spelania moich oczekiwan. A pani z ktora rozmawialem przez telefon i u
    ktorej zamawialem produkt powiedziala ze jest to ta sama konsloa ktora
    normalnie w sprzedazy (tylko ze po regeneracji w fabryce)

    Skoro produkt nie spelnia moich oczekiwan postanowilem skorzystac z prawa
    oddania go spowrotem w ciagu 10 dni. Skontaktowalem sie wiec z firma
    ultima.pl droga mailowa i dostalem odpowiedz ze zwrot jest nie mozliwy gdyz
    juz uzywalem konsoli (no a jak mialem sprawdzic czy wszystko dziala i czy
    spelnia moje oczekiwania nie wlaczajac jej, no chyba nie po wygladzie.
    zreszta wiem jak ona dziala itd. ale najwieksza rzecza na jakiej sie
    zawiodlem i dlatego nie spelnia moich oczekiwan, jest wlasnie nie dzialajacy
    pilot ktory mialem z nowoczesniejsza konsloal ktora mi sie popsula)

    Pytanie, czy rzeczywiscie nie moge oddac teraz tej konsoli (tylko dlatego ze
    wlaczylem ja i sprawdzilem czy wszystko dziala tak jak w mojej poprzedniej).
    Nie uzywam tej konsoli w tej chwili, stoi w kartonie tak jak przyjechala.
    Byla wlaczona doslownie przez 15 minut)??????????????????

    bardzo prosze o szybka odpowiedz, za ktora z gory dziekuje