  • 1. Data: 2005-04-29 23:05:16
    Temat: Prawo zasiedlenia .. Proszę o pomoc !!
    Od: "Iza" <a...@p...fm>

    Witam serdecznie !!

    Mam taką sprawę dość poważną a mianowcie dom, który odziedziczyłam w spadku
    po moim tacie (18 lat temu). Problem jednak jest taki, że moj tata ma
    jeszcze jedną córkę z poprzedniego małżeństwa. Dorota(bo tak ona się nazywa)
    mieszka w Australii i od momentu śmierci taty nie odzywała się do nas nic.
    Tylko w jednym momencie przysłala do nas swego adwokata który niby zaczął
    się interesować spadkiem. Ale na tym koniec, nic więcej z jej strony poza
    wizytą adowakata nie bylo.
    Moje pytanie to czy istnieje coś takiego jak prawo zasiedlenia ? Bo
    słyszałam o czymś takim i w sumie zastanawiam się po ilu latach ona może
    stracic prawa do tego domu ? Czy i jak załatwia się takie sprawy ?
    Jeśli ktoś się orientuje w sprawię proszę o pomoc !!

    Pozdrawiam, Iza

  • 2. Data: 2005-04-29 23:10:54
    Temat: Re: Prawo zasiedlenia .. Proszę o pomoc !!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Iza" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    Nazywa się to zasiedzeniem (nie zasiedleniem) i poszukaj w archiwum
    grupy po tym haśle. Było wiele razy. Ale w Twoim wypadku nastąpi ono
    dopiero za 12 lat (30 lat, skoro nabywasz wiedząc, ze są inni
    właściciele).